علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد راز مرگ زهره فکور صبور

علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد راز مرگ زهره فکورصبور

انتشار امروز 14 اسفند 1400 * علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد راز مرگ زهره فکور صبوررا در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد راز مرگ زهره فکور صبور

علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد

جشد خانم زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده کشورمان چند روز پیش در خانه اش کشف شد که بررسی ها نشان میداد او با خوردن 100 عدد قرص آرامبخش دست به خودکشی زده است! باشگاه خبرنگاران جوان در این رابطه به جزئیات این ماجرا پرداخته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان همسر خانم فکور اولین شخصی بوده که به نزد جسد او آمده است و اورژانس را خبردار کرده ولی اقدامات احیای خانم فکور بی نتیجه مانده و در نهایت او فوت کرده است.

زهره فکور صبور بسیار پر انرژی بود

برخی از هنرمندان کشورمان که با خانم فکور رابطه دوستانه داشتند از این اتفاق همچنان شوکه شده اند و گفتند که زهره فکورصبور بسیار خانم پرانرژی بوده و از اینکه شنیدیم خودکشی کرده است به شدت تعجب کرده ایم!

علت مرگ زهره فکور صبور بازیگر مشخص شد راز مرگ زهره فکور صبور

در پیج اینستاگرام خانم زهره فکورصبور مصاحبه ای نیز وجود دارد که در آن میگوید من اگر به قبل برگردم هیچگاه بازیگر نمیشدم و سعی میکردم که در سن کم ازدواج کنم و بچه دار شوم و یک زندگی بی دغدغه ای داشته باشم.

به‌گفته افسر پلیس، متوفی زهره فکور، یکی از بازیگران سرشناس تلویزیون و سینما بود که جسدش در اتاق خواب پیدا شده و در نگاه اول مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید.
پس از این تماس بود که بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل زندگی بازیگر جوان که طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک بود حاضر شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *