پیام عجیب علیرضا بیرانوند برای خداحافظی وریا غفوری از فوتبال

علیرضا بیرانوند برای خداحافظی وریا غفوری از فوتبال پیامی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

پیام عجیب علیرضا بیرانوند برای خداحافظی وریا غفوری

وریا غفوری فوتبالیست مطرح و کاپیتان سابق استقلال بعد از مدت تصمیم گرفت که برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد و خداحافظی کند این در حالی بود که گفته می‌شد هیچ تیمی حاضر نیست با وریا غفوری قرارداد ببندد در حالی که از نظز فنی وضعیت مناسبی داشت اما به دلیل اینکه او بازنشستگی نزدیک شده بود در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در سن ۳۵ سالگی فوتبال را کنار بگذارد.

پیام عجیب علیرضا بیرانوند برای خداحافظی وریا غفوری از فوتبال

بعد از خداحافظی وریا غفوری بسیاری از بازیکنان فوتبال برایش متن خداحافظی گذاشتند و به تصمیم او واکنش نشان دادند

وریا غفوری فوتبالش را در سال ۱۳۸۶ با پاس همدان شروع کرد و بعد از بازی در تیم‌های شهرداری تبریز ، نفت تهران و سپاهان اصفهان و استقلال فوتبال را کنار گذاشت او سال ها به عنوان کاپیتان تیم استقلال بازی کرده است و ۱۳۵ بار به میدان رفت و ۱۹ گل به ثمر رساند.

از وریا وقتی در نفت بازی می کرد عکسی منتشر شد که سر تمرین برس موی سرش را جای میکروفن به دست گرفته و در حال خوانندگی است.

او میگوید: عکسی که لو رفت ، دردسر شد و خیلی ها فکر کردند دوست دارم خواننده شوم. من را چه به خوانندگی؟

آن روز فقط در حال شوخی بودیم و داشتیم سر به سر هم می گذاشتیم که من ادای یکی از خواننده ها را در آوردم و همه به من گفتند عجب صدای خوبی داری؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *