علی کریمی حسن عباسی را شست پهن کرد با عکس و تصاویر حمله علی کریمی و جواد کاظمیان و فوتبالیست های کشورمان به حسن عباسی فرمانده سابق سپاه را در این صفحه ببینید.

علی کریمی حسن عباسی را شست و پهن کرد حسن عباسی کیست +عکس

علی کریمی حسن عباسی را شست پهن کرد با عکس و تصاویر حمله علی کریمی و جواد کاظمیان و فوتبالیست های کشورمان به حسن عباسی فرمانده سابق سپاه را در این صفحه ببینید.

ماجرای علی کریمی حسن عباسی

حسن عباسی فرمانده سابق سپاه که در سالهای گذشته بازنشسته شده است با اظهار نظرهای جنجالی مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد او هر از گاهی با یک سخنرانی به تیتر اول رسانه ها تبدیل میشود.

او در اخرین سخنرانی خود به فوتبالیست های کشورمان حمله کرد و همسران انان را که بدحجاب هستند مورد انتقاد قرار داد و این صحبت های او با واکنش ها بسیاری از فوتبالیست های کشورمان مواجه شد که علی کریمی و جواد کاظمیان از جمله چهره هایی بودند که در اینستاگرام خود به حسن عباسی واکنش نشان دادند.

علی کریمی حسن عباسی را شست پهن کرد با عکس و تصاویر حمله علی کریمی و جواد کاظمیان و فوتبالیست های کشورمان به حسن عباسی فرمانده سابق سپاه را در این صفحه ببینید.

موضوع حجاب در چند ماهه اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از مسئولین و حتی برخی از رگان های کشورمان بخش نامه ای صادر کرده اند که ادارات خدمات خود را به بدحجابان منع کنند.

مسئله حجاب همیشه در کشورمان موافقان و مخالفان خود را داشته است و بر سر این مسئله جنجال های یادی به وجود امده است.

✅ همچنین ببینید ماجرای فیلم درگیری لفظی حسن عباسی و دانشجو در دانشگاه

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد, با اشاره به اینکه حجاب در کشور متولی خاصی ندارد، اظهار داشت: متاسفانه قوه عاقله‌ای که بتواند در بحث حجاب، قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی داشته باشد، نداریم.

وی افزود: حجاب و عفاف بهعنوان یک فریضه الهی در جامعه مظلوم واقع شده که باید رعایت این امر مهم در جامعه و استان کردستان ترویج یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه حجاب و عفاف حامی ندارد، تصریح کرد: مقوله 2030 یکی از نمونه‌هایی است که مشخص کرده, مقوله حجاب و عفاف بعضاً معارض هم داشته است.

وی با تأکید بر اینکه ویروس بی‌عفتی و بی‌غیرتی به مراتب خطرناک‌تر از ویروس کرونا است، ادامه داد: هیچ تصمیمی در خصوص مقوله حجاب وجود ندارد و با وجود سختگیری‌های قوانین اجتماعی و قراردادی و فرامین الهی, مساحمه می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. باسلام آقای کریمی نذر شیوه ائمه اطهار ما بوده وحتی حضرت علی ع وبسیاری از مراجع مابا نذر ویاد امام سوم ما به خواسته هایشان رسیده اند از شما که بچه آذری هستید واذریها با ائمه خو گرفته وبزرگترین اجتماع فرهنگی مذهبی را بر گزار می‌کنند از شما بعید است چنین مطالبی را در پست خود بگذارید
    شمایی که با پول این مملکت سرمایه ای بهم زده اید حال در مورد مذهب مردم نظر می دهید ای کاش این همه هزینه ای که دولت مداران به فوتبال اختصاص می‌دهند به همه ورزش‌ها بطور مساوی تقسیم می‌کردند و رشته های ورزشی که در جهان عنوان می آورند را به دنبال فوتبالی که بجز هزینه تراشی کار دیگری نمی‌کنند را خرج شماها نمی کردند که با اعتقادات مردم بازی کنید ما هر چه در این مملکت داریم از نظر ائمه است
    افخار از آن امسال ترابیان است که در دنیا حرفی گفتن دارند و در وسط زمین اسم خدا واهمه را در جهان پخش می‌کنند حتی بازیکن های خارجی مسلمان امسال شماها هستند که به دین ضربه می‌زنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *