علی کریمی کجاست در کدام کشور زندگی میکند؟ آقای جادوگر کجاست

علی کریمی کجاست در کدام کشور زندگی میکند؟ آقای جادوگر بین المان و آمریکا یک کشور را باید انتخاب کند.

علی کریمی کجاست در کدام کشور زندگی میکند؟ آقای جادوگر کجاست

علی کریمی کجاست

علی کریمی یکی از فوتبالیست های سابقه و سرشناس تیم ملی ایران و باشگاههای بزرگ همچون بایرن مونیخ و پرسپولیس بود که این روزها حسابی جنجال به پا کرده است و به عنوان لیدر اغتشاشگران در فضای مجازی فعالیت می کند و در فضای مجازی با فراخوان های مختلف سعی میکند نوجوانان و جوانان را به خیابان دعوت کند و برای براندازی از آنها حمایت کند.

همچنین ببینید:

از دبی تا آلمان

علی کریمی مدتی در دوبی زندگی می کرد و به گفته خودش شرایط امنیتی باعث شد که این کشور را ترک و به کانادا برود

علی کریمی بعد از چند روز اقامت در دوبی نهایتا راهی آلمان شد و در حال حاضر در آلمان سکونت دارد او در مصاحبه گفته بود که من هیچ گونه گرین‌کارت و یا اقامت کشورهای اروپایی را ندارم اما با توجه به وضعیت روزهای اخیر تصمیم گرفته که ایران را ترک کند و به آلمان برود .

یک سایت آمریکایی می‌گوید بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران از بین کشورهای آلمان و آمریکا و آلمان را انتخاب کرده ولی تصمیم دارد که در آینده به آمریکا مهاجرت کند.

سوابق

علی کریمی از بازیکنان پرحاشیه فوتبال ایران بود در زمان حضورش در تیم ملی همیشه با مربی های خود مشکلاتی را داشت به خصوص در دوران برانکو ایوانکوویچ با حضور علی دایی در زمین مخالف بود و از اینکه سرمربی تیم ملی علی دایی را در ترکیب اصلی قرار میداد به شدت انتقاد می‌کرد.

علی کریمی کجاست در کدام کشور زندگی میکند؟ آقای جادوگر کجاست

کریمی در بازی‌های دور سوم انتخابی جام جهانی 2008 نیز کاپیتان تیم ملی ایران بود که بعد از تیم ملی کنار ماند. وی همیشه پیراهن شماره ۸ را به تن می‌کند. وی در سال ۲۰۰۵ به باشگاه بایرن مونیخ آلمان پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکنی بود که در این باشگاه معتبر مشهور به هالیوود بازی می‌کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *