بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران | عکسهای مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران کیست؟

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران کیست؟

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران کیست؟ به همراه عکسهای مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران | عکسهای مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه

خانم مهسا هاشمی بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال بوی باران بازی کرده است و توانسته نقش مهمی را برعهده داشته باشد.

او که در فیلم و سریالهای پربیننده های بازی کرده همیشه در بین مردم به یک چهره شناخته شده تبدیل شده است و در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

عکس های مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران

عکس های مهسا هاشمی

سریال بوی باران که با نام قبلی عروس تاریکی از شبکه اول سیما پخش میشد حالا با یک داستان بسیار جذاب در بین مردم به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده است و همچنین تجربه خوبی برای بازی در کنار هنرمندانی همچون رویا نونهالی و رضا کیانیان و نرگس محمدی کسب کرده است.

او در این مجموعه نقش نغمه خواهر پیمان (مهدی سلوکی) و ترانه (نرگس محمدی) را برعهده دارد که برادرش به جرم قتل در زندان بوده و قرار است که قصاص شود.

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران | عکسهای مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه

از همین رو او در مدرسه همیشه مورد سرکوفت دوستانش قرار میگیرد و از نظر روحی و روانی در عذاب قرار گرفته است که همه به خاطر قتلی که برادرش مرتکب شده او را سرکوفت میزند.

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران

سریال بوی باران، سریالی با حضور بازیگرانی بسیار توانمند و معروف همچون رویا نونهالی و رضا کیانیان است که ماجرایی عشقی و گره خورده با اتفاقات روزگار امروز مثل درگیری خانواده ها با مسئله ی ازدواج و آشنایی دختری از رده مالی پایین جامعه با پسری پولدار است. سیمین با بازی رویا نونهالی مادر شهاب (با ایفای نقش محمدرضا هاشمی)، موافق ازدواج پسرش با فرشته نیست و فرشته که از کارهای شهاب و آرمان تا حدی خبر دارد، همین ماجرا را سوژه ای کرده تا بتواند با شهاب ازدواج کند و به آرزوهای دیرینه اش برسد و پولدار شود. در این میان مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه از میانه های سریال اضافه می شود.

بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران | تصاویر مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه

بیوگرافی و عکس های مهسا هاشمی

خانم مهسا هاشمی یدر 18 فروردین ماه 1377 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و از بازیگران توانمند کشورمان محسوب میشود رشته تحصیلی او مهندسی عمران بوده که سالهاست در بازیگری فعالیت میکند.

او کار خود را در بازیگری با تیزر تبلغاتی اغاز کرده و کمک با درخشش در نقش های مهمی که بر عهده او قرار گرفته توانسته به شهرت دست پیدا کند و پله های ترقی را به سوی وفقی طی کند.

عکس شخصی مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه در سریال بوی بارانعکسهای مهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه در سریال بوی بارانمهسا هاشمی بازیگر نقش نغمه در سریال بوی باران کیست؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *