عکس اکبر عبدی در کنسرت معین در آمریکا

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشورمان در امریکا به ملاقاتبه کنسرت معین خواننده لس انجلسی رفته و با هم عکس یادگاری گرفتند اکبر عبدی از طرفداران این خواننده بوده و این اولین بار نیست که به کنسرت معین میرود به گفته اکبر عبدی بارها به همراه دخترش به کنسرت این خواننده رفته است و رابطه بسیار خوبی با این خواننده دارد.

اکبر عبدی پیش تر گفته بود که از طرفداران معین است و دوست دارد در کنسرت های او حضور داشته باشد.

معین از خواننده های قدیمی کشورمان بوده که آهنگ های بسیار زیادی را در سوابق خود دارد او از قبل انقلاب تا کنون به صرت مستمر به کار خوانندگی پرداخته است.

عکس اکبر عبدی و معین در آمریکا

عکس اکبر عبدی در کنسرت معین در آمریکا
نصرالله معین متولد ۱۳۳۰ در شهرستان نجف اباد اصفهان . وی در خانواده ای ۱۳ نفره همراه با ۴برادر و۷ خواهر بزرگ شد . خانواده ای که از نظر مالی در سطحی متوسط قرار داشتند . او در دوران نوجواني و جواني قرآن را با صوت و اشعار و غزليات شعراي بزرگ را با لحني زيبا ميخواند. او در همان دوران با دوستان خود در مجالس شادماني برنامه هاي بسياري در شهر خود و ديگر شهرهاي استان اصفهان اجرا ميکرد. خوانندهٔ سرشناس موسیقی سنتی و پاپ ایرانی ساکن لس‌آنجلس است.او از ۱۸ سالگی با شروع یادگیری گوشه‌ها و دستگاه‌های آوازی ایران در نزد اساتیدی چون تاج اصفهانی و حسن کسایی پا به عرصهٔ موسیقی و آواز گذاشت.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا