عکس بدون آرایش سحر قریشی را ببینید آبرویش رفت

عکس بدون آرایش سحر قریشی قبل عمل

عکس بدون آرایش سحر قریشی را ببینید سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد که در یک سال اخیر حواشی و جنجال های زیادی به وجود آورده است او از رابطه اش با چهره های مختلف حسابی در رسانه ها سر و صدا به راه انداخته است .

عکس بدون آرایش سحر قریشی

رابطه سحر قریشی با امید علومی خواننده پاپ و مهدی طارمی بازیکن تیم ملی کشورمان و حالا ماجرای رابطه اش با امیر تتلو باعث شده که بود بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بوده و از سال ۱۳۸۸ تاکنون در است بازیگری فعالیت دارد آخرین کاره بازیگری او سریال نیسان‌آبی بود که در سال ۱۴۰۰ از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

عکس بدون آرایش سحر قریشی را ببینید آبرویش رفت

برخی از رسانه ها مدعی هستند که این بازیگران ممنوع التصویر شده است و دیگر حضورش در دنیای بازیگری در ایران مقدور نیست اما این بازیگر مدعی است که با تتلو ازدواج کرده و ازدواج کردنش جرم نیست و همه اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کرده است و دلیلی برای ممنوع الکار شدنش وجود ندارد.

عکس بدون آرایش سحر قریشی و قبل عمل را ببینید آبرویش رفت

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *