عکس جدید نیکی کریمی در امریکا همه را شوکه کرد و عمل زیبایی جدید

عکس جدید نیکی کریمی در امریکا همه را شوکه کرد و عمل زیبایی جدید

عکس جدید نیکی کریمی در کنار رابرت دنیرو در امریکا همه را شوکه کرد و عمل زیبایی جدید

عکس جدید نیکی کریمی همه را شوکه کرد عمل های زیبایی نیکی کریمی که همه را متعجب کرد جزئیات را در این صفحه ببینید.

عکس جدید نیکی کریمی

نیکی کریمی از ستاره های سینمای ایران که دوست ندارد هیچگاه چهره اش پیر شود و عمل های زیبایی زیادی میکند نیکی کریمی همیشه در جشنواره های مختلف با پوشش خاص خود مورد توجه قرار میگیرد .

او به دلیل سواد بالای بازیگری اش در فسیتیوال های سینمایی به عناون داور حضور پیدا میکند و میتوان این بازیگر را به عنوان یکی از مفاخر سینمای ایران نام برد.

عکس جدید نیکی کریمی در امریکا همه را شوکه کرد و عمل زیبایی جدید

او مجرد است و سالها پیش از همسرش جدا شد دهه شصتی ها یه یاد دارند که شایعه ازدواج او با جواد خیابانی بازتاب گسترده ای داشت که در نهایت تکذیب شد.

نیکی کریمی بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده ایرانی است. به عنوان برجسته ترین چهره در میان نسل های جوان بعد از انقلاب ایران به شمار می رود. او جوایز مختلفی از جمله یک سیمرغ بلورین، سه جایزه حافظ، یک جایزه جشن سینمای ایران و سه جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را دریافت کرده است.

کریمی کار خود را از اواخر دهه 60 آغاز کرد. او برای بازی در فیلم سارا  مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که برای آن جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم سن سباستین دریافت کرد.

عکس جدید نیکی کریمی در کنار رابرت دنیرو در امریکا همه را شوکه کرد و عمل زیبایی جدید

کریمی برای «سارا» جوایز بسیاری را در سطح ملی و بین‌المللی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سن سباستین دریافت کرده است. او همچنین اخیراً در هیئت داوران بیش از 20 جشنواره فیلم از جمله جشنواره فیلم کارلووی واری، جشنواره بین المللی فیلم ادینبورگ، جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو و جشنواره بین المللی فیلم تسالونیکی و جشنواره فیلم برلین و همچنین شصتمین جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چرا برای کسی که هرگز ازدواج نکرده می نویسید از همسرش جدا شده؟ یعنی مجرد ماندن یک خانم زیبا تا این حد باور کردنش سخته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *