عکس جنجالی احلام لو رفت +فیلم واکنش احلام

عکس جنجالی احلام خواننده لو رفت +فیلم واکنش احلام

انتشار 20 آذر 1400 – Study time 2 minutes

عکس جنجالی احلام لو رفت +فیلم واکنش احلام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس جنجالی احلام لو رفت +فیلم واکنش احلام

تصاویری خارج از عرف و جنجالی از احلام در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که واکنش های زیادی را به همراه داشته است و بسیاری از کاربران از او انتقاد کرده اند.

عکس جنجالی احلام

کاربران نوشتند حال که در خارج از کشور زندگی میکنی و طرفدار پیدا کردی باید ظرفیت آن را داشته باشی که برای جلب توجه دست به چنین کارهایی نزنی.

موج انتقادات از این زن جوان به گونه زیاد شد که او ناچار گردید در اینستاگرامش از مردم عذر خواهی کند و انتشار این تصاویر را دشمنی و خصومت برخی از اطرافیانش دانست.

احلام ابتدا در اینستاگرامش نوشت همیشه با آهنگ های من در جشن هایتان شادی میکنید و نباید حالا به من توهین کنید. اما تصمیم گرفت عذرخواهی کند تا ماجرا کش پیدا نکند.

بعد از لایو  رضا صادقی با کامران و هومن چشممان به لایو حسن آقامیری روحانی معروف و احلام روشن شد که با هم قطعه معروف جهان را اجرا کردند.

ماجرای لایوهای قرنطینه‌ای اینستاگرامی دارد به جاهای جذابی می‌رسد، رفتارها به شدت تحلیل‌بردار است و فضای اینستاگرام بیشتر از همیشه ماهیتی افشاکننده پیدا کرده.

تلاقیِ یک روحانی خبرساز و البته برای عده‌ای محبوب با یک خواننده جوان که از قضا کلیپ‌های ضدعرف دارد، تازه‌ترین نمونه است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تف به شرف نداشتت آقامیری، انشاءالله که جدت بزنه به کمرت هم توو این دنیا هم توو اون دنیا بی آبرو شی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *