عکس جنجالی سحر دولتشاهی با لباس نامتعارف در کنسرت نمایش سیصد

عکس جنجالی سحر دولتشاهی با لباس نامتعارف در کنسرت نمایش سیصد که واکنش هایی را در پی داشته است.

عکس منتشر شده از خانم بازیگر سحر سحر دولتشاهی که بالای لباس نامتعارف و بد حجاب که در کنسرت نمایش ۳۰۰ بازتاب زیادی بین کاربران و فضای مجازی ایجاد کرده است .

عکس جنجالی سحر دولتشاهی با لباس نامتعارف و عکس بدون حجاب

عکس منتشر شده از از خانم بازیگر سحر سحر دولتشاهی که بالای لباس نامتعارف که در کنسرت نمایش ۳۰۰ بازتاب زیادی بین کاربران و فضای مجازی ایجاد کرده است سحر دولتشاهی که در تصویری که پخش شده است میبینید ایشان حجاب کامل نداشته و همین امر موجب شده واکنشهای کاربران را به خود جلب کند خانم سحر دولتشاهیکه با تازگی در پیج اینستاگرامش خبر ازدواجش را با همایون شجریان انتشار داده بودخیلی بازدید کننده و فالوور در شبکه اجتماعی جذب کرد ولی بهتر بود که ایشان با لباس مناسب در این کنسرت حضور داشتند.

عکس جنجالی سحر دولتشاهی با لباس نامتعارف

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۷ می باشد و ایشان بازیگر و می باشد و در صحنه تئاتر و تلویزیون هم از خود آثاری دارد خانم سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته ادبیات  نمایشی و مترجم زبان فرانسه می باشد .مادر سحر قریشی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدر ایشان مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال میباشد. ازدواج اولش رامبد جوان که ایشان هم از بازیگر سینما و  تلویزیون و در کار اجرا هم فعال می باشند  سحر قریشی و آقای رامبد جوان در صحنه تئاتر با هم آشنا شدند در سال ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ و بعد از آشنایی ازدواج کردند.

متاسفانه این ازدواج بعد از ۵ سال زندگی از هم جدا شدند و هیچ کس باور نمی کرد که این دو زوج از هم جدا شده باشند  خانم دولت سحر دولتشاهی در سریال مسافران که از کار گردان همسر خود رامبد جوان جدا شده بود در این سریال معروف و مشهور شد سحر دولتشاهی می گوید بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه من نوشتن است  در دانشگاه از شاگردان خوب به کلاس بودم داستان نویسندگی حرفه ای میباشد سحر دولتشاهی در سریال خانگی عصر یخبندان و شکاف در جشنواره سی و سی و سوم جایزه دریافت کردند در فیلم سینمایی چهار راه استانبول و عرق سرد هم به عنوان مکمل زن جایزه سیمرغ بلورین را گرفتند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا