عکس جنجالی و منشوری مازیار لرستانی و فرزاد حسنی در پشت صحنه تئاتر

عکس جنجالی فرزاد حسنی و مازیار لرستانی مازیار لرستانی و فرزاد حسنی در پشت صحنه نمایش تئاتر فرزاد حسنی مجری تلویزیون ترانه سرا و بازیگر به گزارش خبرگزاری ها اعلام شده مازیار یا شهره لرستانی به تازگی برای تماشای نمایش لکانطه کاری که کارگردان آن ساقی عطایی و علی اصغری رفته است در این نمایش فرزاد حسنی نیز حضور داشتند و آنها با هم عکسی به یادگار گرفتند.

عکس جنجالی و منشوری مازیار لرستانی و فرزاد حسنی در پشت صحنه تئاتر

عکس جنجالی فرزاد حسنی و مازیار لرستانی

مازیار لرستانی و فرزاد حسنی در پشت صحنه نمایش تئاتر فرزاد حسنی مجری تلویزیون ترانه سرا و بازیگر به گزارش خبرگزاری ها اعلام شده مازیار یا شهره لرستانی به تازگی برای تماشای نمایش لکانطه کاری که کارگردان آن ساقی عطایی و علی اصغری رفته است در این نمایش فرزاد حسنی نیز حضور داشتند و آنها با هم عکسی به یادگار گرفتند.

عکس جنجالی فرزاد حسنی و مازیار لرستانی

فرزاد حسنی همسر سابق خانم آزاده نامداری فرزاد حسنی در ۲۱ شهریور ماه ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد وی در محله خانی آباد متولد شد. فرزاد حسنی دوره بازیگری را در کلاسهای آقایان امین تارخ و حمید سمندریان گذران برنامه های تلویزیونی گفتگو محور مثل کوله پشتی را در بین سالهای ۸۳ تا ۸۶ اجرا میکرد که باعث شهرت او شد و همچنین در رادیو هم برنامه دارد آقای فرزاد حسنی با بازی در سریال های تلویزیونی مثل عید آن سالها ،مسافری از هند، کاشانه ،کمکم کن ،خندان ،برای آخرین بار و بسیاری دیگر از فیلم و تله تئاتر های که اجرا کردند.

✅ همچنین ببینید

عکس قبل و بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانیعکس قبل و بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانی

آقای فرزاد حسنی در ترانه سرایی نیز علاقه دارد و تیتراژ ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۳ با صدای احسان خواجه امیری کاری از ایشان است او در اردیبهشت اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ با حضورش در کنسرت فرزاد فرزین همراه مرحوم آزاده نامداری ازدواج خود را رسانه ای کرد و در ۶ تیر ۹۲ به عاقدی سیدحسن خمینی به عقد هم در آمدن این دو چند برنامه را چه مناسبتی بود با یکدیگر اجرا میکردند و بعد از گذشت یکسال خبر جدایی آنها رسانه شد و در خرداد ۹۳ از یکدیگر طلاق گرفتند خانم نامداری با منتشر کردن عکسی ادعا کرد که از طرف آقای فرزاد حسنی مورد خشونت قرار گرفته است اما فرزاد حسنی ندا را رد کرد خانم نامداری در مهرماه ۹۴ آقای سجاد عبادی ازدواج کرد و فرزاد حسنی بعد از طلاقش همچنان مجرد است.

عکس جنجالی و منشوری مازیار لرستانی و فرزاد حسنی در پشت صحنه تئاتر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *