مادر آرمان عبدالعالی سر قبر پسرش بیهوش شد +عکس

مادر آرمان عبدالعالی سر قبر پسرش بیهوش شد +عکس

عکس مادر آرمان عبدالعالی سر قبر پسرش بیهوش شد جزپیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مادر آرمان عبدالعالی سر قبر پسرش بیهوش شد

اعدام آرمان عبدالعالی همچنان پس لرزه های زیادی در فضای مجازی به همراه دارد.

پسر جوانی که زمانی که ۱۷ سال سن داشت نامزد خود غزاله شکور ۱۹ ساله را به قتل رساند و بعد از گذشت ۸ سال در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.

مادر آرمان عبدالعالی سر قبر پسرش بیهوش شد +عکس

حالا مصاحبه های زیادی از پدر و مادر او با رسانه های مختلف در رسانه های متلفبه خصوص شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که مورد توجه قرار می‌گیرد.

روز گذشته نیز تصویری از مادر آرمان‌ عبدالعالی بر روی قبر پسرش منتشر شد که گویا مادرش بر روی مزار پسرش غش کرده بود این تصاویر به در فضای مجازی دست به دست شده و حواشی و واکنش های کاربران را به همراه داشته است

ماجرای اعدام آرمان عبدالعالی به این علت مورد توجه رسانه ها قرار گرفته که آرمان زمان قتل ۱۷ سال سن داشته و هنوز به سن قانونی نرسیده بود همچنین عفو بین الملل بارها خواستار عدم اعدام این پسر جوان شده بود.

با تقاضای قصاص و عدم گذشت خانواده‌ی غزاله شکور، حکم قصاص آرمان عبدالعالی که از سال ۹۲ در زندان به سر می‌برد، صبح امروز چهارشنبه ۳ آذرماه در زندان رجایی شهر اجرا شد.

طی سال‌های گذشته جلسات متعددی در دادستانی تهران با حضور قضات و اعضای کمیته صلح و سازش و همچنین جلساتی با حضور فعالین و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی شاخص برای گرفتن رضایت از خانواده غزاله شکور برگزار شده بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. لیلا حسینی

    خدا به پدر و مادر هردو بچه صبر بده

  2. حالا مثلا پدر و مادر غزاله راحت شدند؟ چه جوری تا آخر عمرشون خوابشون میبره؟ ذختر شما اضلا در خانه دیگران چه میکرده؟ دو تا بچه با هم دعوا میکنند و یکی در دعوا کشته میشه، آن یکی را هم باید بکشید که خیالتون راحت بشه!! حالم به هم میخوره از این همه کینه های شتری. شما آدمها…مرگ با مرگ ؟؟؟

  3. واقعا اون دختر بی عقل خونه مردم چیکار می‌کرد. معلومه به خاطر مقام و پول خانواده آرمان بیچاره رو تور کرده بود.

    • ارمان جنون داشت دختره مادرش ساده بودند مادر پدر دکتر دندانپزشک! قتل دختر مردم به مسخره گرفته بودند الکی نی گفتند دختره دبی هستش اله جورستمسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *