عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید 20 سال جوان تر شده است

عکس های جدید الهام حمیدی و همسرش را ببینید 20 سال جوان تر شده است

عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید 20 سال جوان تر شده است الهام حمیدی بازیگر سرشناس کشورمان که به عنوان یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون شناخته میشود عکسی از خود و همسرش را به اشتراک گذاشت که خیلی جوان شده است و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید

عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید 20 سال جوان تر شده است

الهام حمیدی و همسرش علیرضا صادقی معمولا در فضای مجازی خیلی کم اظهار نظر میکند و کاری به سیاست و مسائل اقتصادی و سایر موضوعات خارج از تخصص اش ندارد.

الهام حمیدی می گوید در یکی دو سال اخیر در حال استراحت هستم هرچند که از استراحت خوشم نمی اید چون ما هنرپیشه ها عاشق کارمان هستیم و بیشتر دوست داریم بازی کنیم و اگر کار نکنیم حتی ممکن است افسرده شویم و این کم کاری های حالمان را خیلی بد میکند.

عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید 20 سال جوان تر شده است

گاهی مثل الان خیلی وقت است که کار نکرده ام و به عبارتی کار خوب آنقدر انجام نمی شود که به من پیشنهاد شود. می توانید ببینید که برخی هنوز کار می کنند. این حرفه کاملا به باندبازی تبدیل شده است.

همچنین ببینید:

⚡️تصاویر / الهام حمیدی مدل لباس های عربی اسلامی شد

⚡️فیلم زایمان الهام حمیدی بازیگر لو رفت جزئیات و حواشی

⚡️عکس قبل عمل الهام حمیدی قبل از عمل بینی

نمی توان قضاوت کرد که علت چنین رویکردی در سینما و بازی ما چیست، اما واضح است که همه اینها در چند دسته قرار می گیرند. اگر در گروه باشید کار دارید وگرنه کاری نیست. مگر اینکه بر اساس داستان شما به شما پیشنهاد شود که تا آن روز صبر کنید. این انتظار اصلا به نظر نمی رسد.

عکس های جدید الهام حمیدی را ببینید 20 سال جوان تر شده است

الهام حمیدی از وقتی که ازدواج کرده است حسابی کم کار شده و خیلی کم پیش می اید در عرصه هنری فعالیتی کند و یا مصاحبه ای را انجام دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *