بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟ عکس های سارا محمدی
عکس های سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟

عکس های سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو

عکس های سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو بوده که در این سریال نیز با خواهرش نرگس محمدی همبازی شده است.

سارا محمدی و همسرش بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟

سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو

سارا محمدی بازیگر در دهه شصت متولد شده است و خواهر نرگس محمدی بازیگر سرشناس تلویزیون میباشد.

او دارای یک برادر بنام محسن محمدی نیز است.

این خانم هنرمند توسط خواهرش به دنیای بازیگری امده است و توانسته کلاس های بازیگری را زیر نظر اساتید مجرب سپری کند و در نهایت به صورت رسمی پا به عرص هنر بگذارد.

بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو عکس های سارا محمدی
عکس های سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو

مادرش یکی از کارمندان صدا و سیما بوده که در حال حاضر بازنشسته شده است. به همین دلیل او با فضای هنری کاملا آشنایی داشته و با خواهرش در بازیگری نقش مهمی را بر عهده گرفته اند.

 سارا محمدی با ضحورش در مجموعه معمای شاه اولین تجربه خود را در تلویزیون کسب کرد و با فیلم سینمایی میلیاردر توانست اولین تجربه سینماییی خود را کسب کند.

عکس های سارا محمدي بازیگر نقش مريم کلايي در سریال گاندو

عکس های سارا محمدی در سریال گاندو

سارا محمدی در تازه ترین فعالیت هنری اش در سریال گاندو بازی کرده است و درباره تجربه حضورش در این مجموعه و نقش مریم کلایی میگوید که از اول که آقای جواد افشار کارگردان گاندو فیلمنامه را تحویل من داد تا بخوانم به شدت این نقش برایم جذاب و دوست داشتنی بود.

بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟ عکس های سارا محمدی
بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟ عکس های سارا محمدی

کاراکتر مریم کلایی یک دختر بلندپرواز بوده که آرزوی زیادی را سر خود میپرواند که برای دست یبای به آرزوهای خود پا یه یک باز پیچیده‌ و خطرناکی میگذارد و از هر ارتباطی استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: این کاراکتر علاقه زیادی به عکاسی داشته و خبرندارد که به چه بازی خطرناکی وارده شده است و چه سرنوشتی در انتظارش است و کاملاً ناخواسته وارد یکسری داستان‌ها می‌شود.

تقریباً این شخصیت یک مهره دست نشانده از طرف جاسوس هاست که او را وارد بازی خود کرده اند و خودش از عاقبتش کاملاً بی اطلاع است.

عکس های سارا محمدی و خواهرش

این خانم هنرمند همچنین گفت که کاراکتر مریم کلایی را  باید دید که یک آرزوهایی که براش به دست اوردنش میانبرد میزنند چه عاقبتی را برای انسان می سازند. نقشی که من بازی کردم درواقع یک قربانی است.

سارا محمدی در سریال گاندو در کنار هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی و .. بازی کرده است.

عکس بدون حجاب سارا محمدی , تیپ جذاب سارا محمدی بازیگر نقش مریم کلایی در سریال گاندو کیست؟ عکس های سارا محمدی و خواهرش عکس های سارا محمدی بازیگر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *