عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

تصاویر ستاره پسیانی بازیگر سینما

عکس های ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی) را در اداممه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس های ستاره پسیانی

ستاره پسیانی یکی از بازیگران معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایران بوده که تا به حال نقش آفرینی های جذاب از او دیده ایم

او بازیگری را در دوران کودکی و زمانی که پنج ساله بوده آغاز کرده است

عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی از چهره‌های برجسته سینما و تلویزیون میباشند

این خانم هنرمند تا به حال موفق شده که تندیس بهترین بازیگر زن را در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را از آن خود کند

عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

بازی در نمایش صددرصد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی از مهم‌ترین تجارب حرفه ای او در دنیای بازیگری می باشد.

این خانم هنرمند اولین تجربه حرفه‌ای خود را در بازیگری در تئاتر مجلس تقلید هفت خان رستم در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ با فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد دنیای بازیگری سینما شد

در سال ۱۳۸۱ با سریال باغ بلور اولین گام خود را در تلویزیون برداشت.

عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

ستاره پسیانی بازیگر تئاتر و سینما را می‌ توان به عنوان پرکارترین بازیگر سال تئاتر نام برد. او امسال با نمایش‌ های “صددرصد”، “قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین”، “بداهه” و “چهار دقیقه” به صحنه آمد.

او درباره حضور پررنگ اخیرش در سینما گفته بود : «دلم‌ می‌ خواهد ریسک‌ هایی که در تئاتر تجربه کردم را در سینما نیز تجربه کنم به همین منظور در انتخاب فیلم‌ هایم خیلی سختگیری نمی‌کنم. امسال سه فیلم در جشنواره با نقش‌های مختلف دارم. همچنین در فیلم «لتیان» نیز نقش متفاوتی داشتم که به جشنواره نرسید.»

عکس بی حجابی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

+ پسیانی درباره مادر بزرگش مرحوم جمیله شیخی گفت: زمانی که فوت کردند من ۱۷ سال داشتم، همیشه تئاتر‌های من را تماشا می‌کرد و به من انگیزه می‌داد. مادربزرگم برعکس نقش‌هایی که بازی می‌کردند، بسیار احساساتی بودند.

بازیگر سریال کرگدن درباره دیدن خودش برای اولین بار روی پرده سینما گفت: یکی از علت‌هایی که بیشتر تئاتر بازی می‌کنم، این است که بازی خودم را نمی‌بینم. اوایل که خودم را روی پرده سینما می‌دیدم می‌خواستم بالا بیاورم (خنده). اما به مرور عادت کردم.

عکس جنجالی بی حجاب ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

+ مدیری گفت: انگار داری شوهر خودتو می‌بینی (خنده)

در بخشی از برنامه، مدیری تست بازیگری گرفت و به پسیانی گفت: با نگاه به گوی بگویید، قیافه ات برایم مهم نیست، مهم این است که درکم کنی (خنده) فکر کنید طرف خواستگاری شما آمده!

 عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)ستاره پسیانی ستاره پسیانی و هوتن شکیبا ستاره پسیانی در کرگدنعکس بدون حجاب و بی حجاب ستاره پسیانی بازیگرستاره پسیانی ستاره پسیانی و هوتن شکیبا ستاره پسیانی در کرگدنعکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)دوست پسر ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)عکس های کودکی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *