عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی تا جدید

الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان میباشد که هواداران زیادی دارد شاید برای هواداران این بازیگر جالب باشد بدانند که تصاویر دوران کودکی و قدیمی این بازیگر چگونه بوده است.

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

عکس های قدیمی الناز شاکردوست

بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

با فیلم عروس فراری شناخته شد. از آثار الناز شاکر دوست می توان به قاعده بازی، اتوبوس شب، کیش و مات و دو خواهر اشاره کرد. او در کارنامه خود سابقه ی بازی برای عباس کیارستمی را دارد. از افتخارات الناز شاکردوست می توان به دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگر زن جشنواره و جایزه جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا برای فیلم تابو اشاره کرد.

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

الناز شاکردوست، طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده‌ي “هنر و معماری” دانشگاه “آزاد” تهران اسـت. شاکردوست بازیگری رابا تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم «گل یخ» «83» کیومرث پوراحمد، پا بـه عرصه‌ي سینما گذاشت. الناز شاکردوست، جایزه‌ي بهترین بازیگر زن جشنواره‌ي فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد.

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی ، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد. همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

عکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی تا جدیدعکس های قدیمی الناز شاکردوست از کودکی و بچگی تا جدید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *