عکس های ماندانا سوری بازیگر | تصاویر خانوادگی ماندانا سوری +بیماری

عکس های ماندانا سوری بازیگر

عکس های ماندانا سوری بازیگر به همراه تصاویر خانوادگی و ماجرای بیماری ام اس را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس های ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ | بیماری ماندانا سوری

عکس های ماندانا سوری بازیگر

خانم ماندانا سوری از بازیگران کم حضور در عرصه فیلم و سینما ایران در ۶ امین روز از شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد شده است.

عکس های ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ + بیماری ام اس

تحصیلات

عکس های ماندانا سوری دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی میباشد  ، وی همچنین مدرک بازیگری خود را با حضور در کلاس های بازیگری استاد سمندریان کسب کرده است.

همچنین ببینید:

آغازحرفه بازیگری

سوری فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۸۳ با دوره در کلاس های حمید سمندریان شروع میکند و پس از اتمام دوره کار خود را با عرصه تئاتر آغاز کرده  و در چندین نمایش نیز حضور داشته و توانسته عنوان بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کند.

تصاویر خانوادگی ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ

وی اولین حضور خود  را در قاب تلوزیون در سال ۱۳۸۸  در سریالی بنام  مرد دوهزارچهره ساخته مهران مدیری تجربه کرد و میتوان گفت بیشترین فیلم هایش را با مهران مدیری همکاری کرده است.

عکس های ماندانا سوری

ایشان  در سریال های قهوه تلخ و مرد دوهزارچهره ، در نقش قصیر السلطنه ، وسریال ویلای من در نقش سی سی همسر جمشید مشکلات ، سریال شوخی  کردم ، اتاق عمل ، عطسه به ایفا نقش پرداخته است.

عکس ماندانا سوری و پدرش

شهرت

سوری با هنرنمایی در سریال قهوه تلخ ساخته مهران مدیری  در نقش  قصیر السلطنه در شبکه خانگی در سال ۱۳۸۹ پخش میشد توانست به محبویت زیادی دست پیداکند .

سایر فعالیت ها

وی علاوه بر حرفه بازیگری درزمیته تدریس بازیگری و ورکشاب نیز فعالیت رسمی دارد.

عکس ماندانا سوری و مادرش

ماجرای بیماری ماندانا سوری

خانم سوری در حال حاضر احوال مناسبی ندارد و از سال ۱۳۸۸ به گفته خود ایشان در صفحه رسمی اینستاگرامش بیان کرد که به بیماری مبتلا شده است ، وی در خصوص بیماریش گفت من به این بیماری عادت کرده ام و باهاش کنار آمده ام  و معتقدم از هر حادثه ناگواری میتوان درس مهمی گرفت و ازش بهترین تجربه را کسب کرد .

ایشان بیان داشته در حال حاضر از بیماری MS رنج میبرد و هزینه درمان و داروها بسیار سنگین میباشد

بیماری ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *