عکس های ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

بیوگرافی ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

عکس های ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام او را در ادامه ببینید.

قسمت‌های مهمی از سریال «گاندو» در خارج از ایران روایت شده و سکانس‌های مربوط به دو سه کشور در ترکیه و در شهر‌های استانبول و همچنین آنتالیا تصویربرداری شده است. همچنین بازیگران دو تابعیتی و یا ناشناخته و ترک در مجموعه تلویزیونی گاندو حضور دارند.

عکس های ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

یکی بازیگران ارمنی ایرانی بوده که در زمینه  خوانندگی نیز فعالیت دارد.

او متولد دهه شصت است و و از هنرپیشه ها و هنرمندان ارمنی می باشد که در خوانندگی و هنرپیشگی حضوری فعال دارد.

خوانندگی در سبک اپرا

ناره گریگوریان در چندسال اخیر فعالیت خود را در زیمنه خوانندگی در سبک اپرا آغاز کرده و استعداد موسیقی خود را در سبک اپرا زیر نظر نیما پناهی ها آغاز نموده است

عکس های ناره گریگوریان

او در اکثر کنسرت های اپرا که در کشورمان برگزار شده همراه نیما پناهی ها و ارکسترهای سب مشابه حصور داشته است و مهمترین اعضای گروه کُر بل کانتو به شمار می آید.

عکس های ناره گریگوریان بازیگر نقش یگانه صالحی سریال گاندو و همسرش +پیج اینستاگرام

گروه ارکستر کر بل کانتو توسط پناهی ها کنترل میشود و بر این گروه نظارت دارد و دانشجویان و علاقندان فراوانی را از روش فراخوان جذب نموده و دوره های خود را برگزار می کند

لازم به ذکر است که این گروه در تالار وحدت نیز اجرا و به نمایش گذاشته میشود.

عکس های ناره گریگوریان

از وضعیت تاهل و همسر این خانم هنرمند اطلاعاتی در فضای مجازی وجود ندارد

گروه ارکستر و کرُ بزرگ بل کانتو

بل کانتو “bellezze del canto” یا “bell’arte del canto” واژه ای به زبان ایتالیایی بوده که در سبک اپرای ایتالیا است که به معنی ترانه زیبا یا آواز زیبا است.

عکس های بدون حجاب ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

به همین دلیل است که خانم گریگوریان قبل از اینکه وارد دنیای بازیگری حرفه ای شود در زمینه خوانندگی سبک اپرا فعالیت داشته است و تجربه بیشتری در این زمینه دارد، هرچند که او در تئاتر و نمایش نیز تخصص و تبحر فراوانی دارد.

عکس های نار گریگوریان بازیگر بدون حجاب سریال گاندو

این خانم هنرمند در جدیدترین تجریه هنرپیشگی خود را در سریال گاندو حضور پیدا کرده است سریالی پربیننده و محبوب که از شبکه سوم سیما برروی آنتن رفته و از خردادماه 1398 از این شبکه به نمایش درآمد

عکس های ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

آدرس پیج اینستاگرام

آدرس پیج اینستاگرام این هنرمند کشورمان در حال حاضر و تا این تاریخ که این مطلب نوشته شده است با این آدرس (_.naregrigorian) در دسترش میباشد . البته ممکن است در اینده تغییر کند.

بازیگر نقش فرزانه در سریال گاندو

عکس های ناره گریگوریان در این سریال که در نقش فرزانه ناصری یا یگانه صالحی نامزد مایکل و خواهرزاده آیدین ظاهر شده است را در ادامه این صفحه میتوانید مشاهده نمایید.

عکس های ناره گریگوریان بازیگر ارمنی سریال گاندو +پیج اینستاگرام

داستان سریال «گاندو» که پانزدهمین سریال جواد افشار برای تلویزیون است به قلم آرش قادری به نگارش درآمده که پیش از این هم سریال «برادر» را به کارگردانی افشار نوشته بود. سریال «گاندو» یک سریال ضدجاسوسی مهیج و خوش ساخت است که تولید آن با زحمت زیادی همراه بوده است. خلاصه داستان سریال گاندو بر اساس واقعیت است.

گاندو «Gando» نام گونه‌ای از کروکودیل در ایران اسـت. وی را شکارچی کمین‌گر نامیده‌اند کـه قدرت بالایی دارد. کارگردان سریال، جواد افشار کـه پیش از این سریال کیمیا از او بـه نمایش درآمده گفته اسـت داستان سریال بر اساس یک داستان جاسوسی ساخته شده اسـت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *