عکس پدر و خواهر شاهرخ استخری را ببینید

عکس پدر و مادر شاهرخ استخری را ببینید

عکس پدر و مادر و خواهر شاهرخ استخری را ببینید

شاهرخ استخری به مناسبت تولد پدرش عکس از خانواده خود را به اشترک گذاشت در این عکس خواهر و پدر و همسر این هنرمند را مشاهده میکنید.

عکس پدر و خواهر شاهرخ استخری را ببینید

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است. او متاهل است و دو دختر دارد.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول بکار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می‌آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌هاي زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

عکس پدر و مادر و خواهر شاهرخ استخری

عکس پدر و مادر و خواهر شاهرخ استخری

خواهرش که یک سال از او کوچکتر است فوق‌ لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به بيرون از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و ازآن به بعد در شهرک غرب زندگی می‌کند. سوم دبستان را در مدرسه 15 خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

عکس پدر و خواهر شاهرخ استخری را ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *