عکس| پوستر سریال ارباب حلقه ها با بازی نازنین بنیادی + بیوگرافی

بیوگرافی نازنین بنیادی بازیگر کیست و همسر و فرزندان و عکس های اینستاگرام

بیوگرافی نازنین بنیادی کیست و همسر و فرزندان و سوابق عکس های اینستاگرام نازنین بنیادی و تصاویر شخصی و حواشی زندگی او را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی در سال 1980 در شهر تهران به دنیا آمد و زمانی که بیست روزه بود، به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده و به لندن رفت و تا سن 19 سالگی در آنجا به تحصیلات خود را در یک مدرسه خصوصی معتبر ادامه داد و پس از آن در رشته زیست شناسی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا فارغ التحصیل شد؛ جایی که وی با ارائه پژوهش هایی درباره سرطان موفق به دریافت جوایزی شده است. جدپدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم است.

در فضای مجازی عکس پوستری از سریال جدید ارباب حلقه ها با بازی نازنین بنیادین انتشار شده است و در بین کاربران بازتاب بسیار گسترده دارد را در مجله شبونه همراه ما باشید..

فیلم | نازنین بنیادی کیست عکس پوستر در سریال ارباب حلقه ها

نازنین بنیادی کیست

در فضای مجازی عکس پوستری از سریال جدید ارباب حلقه ها با بازی نازنین بنیادین انتشار شده است و در بین کاربران باز به گسترده دارد.نازنین بنیادی در سریال ارباب قلب حلقه ها که گران ترین و پرهزینه ترین سریال در آمریکا می باشد نقش آفرینی کرد.نازنین بنیادی در سریال ارباب حلقه ها پوست ابی با پوستر رسمی در فستیوال خبر حاوی از از بازی در سریال سریال قهرمانی حضور خواهد یافت.او بازی در ارباب حلقه را تقدیم به شیر زنان ایرانی کرد.

فیلم | نازنین بنیادی کیست عکس پوستر در سریال ارباب حلقه ها

 بیوگرافی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی در ۲۲ مه ۱۹۸۰ در تهران به دنیا آمد و وقتی که بیست روز بود همراه با خانواده اش که به انگلیس رفتند.اجداد ایشان صفی علیشاه میباشد که فیلسوف و شاعر پرآوازه قرن نوزدهم می باشد . در ۱۹ سالگی تحصیلات خود را در لندن در مدرسه خصوصی ادامه دادند و بعد از آن از دانشگاه اوروین کالیفرنیا رشته زیست شناسی فارغ التحصیل شد.  جوایز زیادی در پروژه سرطان دریافت وقتی که ۱۰ سال داشت در کالج سلطنتی موسیقی در انگلیس با ویولن زدن به پرورش استعداد خود ادامه داد نازنین بنیادی در سال ۲۰۰۶ موفق شد پا به عرصه بازیگری بگذارد و در نقش لیلا میر در سریال محبوب General Hospital ایفای نقش کرد.

سوابق

نازنین از ده سالگی اشتیاق فراوانی به هنر داشت و در کالج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با آموختن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت . نازنین بنیادی سابقه زیادی در بازیگری ندارد اما یکی از درخشان ترین چهره های ایرانی حاضر در هالیوود در کنار دیگر بازیگران مشهور نظیر شهره آغداشلو است. وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا گفت که از شرکت در نقش هایی که خاورمیانه ای و تروریستی دارد بیزار است.

همچنین ببینید : اسامی بازیگران سریال هجوم گلشیفته فراهانی

جریان دوست دختر تام کروز

مادر نازنین بنیادی که در کلیسای ساینتولوژی عضو بودخود را در این کلیسا به صورت  داوطلبانه در کارهای انسان دوستانه انجام داد در سال ۲۰۰۴ هنگامی که تام کروز برای یک کلیسای جدید در اسپانیا آمده بود وقتی که به نداشتن دوست دختر شاکی و شکایت داشت دفتر ویژه کلیسا ساینتولوژی نازنین بنیادی را به او معرفی کردند.

عکس| پوستر سریال ارباب حلقه ها با بازی نازنین بنیادی + بیوگرافی

دیوید میسکوج همان رهبر کلیسایی که مادر نازنین در آن کار انجام می داد نازنین بنیادی را در یک برنامه فشرده و مصاحبه رابطه عشقی نازنین را با دوست پسرش تام کروز آغاز کردند.وقتی که رهبر کاتولیک به خانه نازنین بنیادی رفت نازنین به خاطر بیماری به حضور ایشان نیامد. همین موجب خشم رهبر ساینتولوژی شد تام کروز رابطه ی گرم و رمانتیک با نازنین داشت.

بیشتر بدانید : فیلم کامل / گلشیفته فراهانی اشک الهام چرخنده را دراورد

ولی بعد از یک مدت به خاطر حرفهای رهبر کلیسا رابطه کامل به هم خورد و از هم جدا شدند و دلیل رفتار خشونت آمیز تام کروز فقط به خاطره بی احترامی نازنین به رهبر کاتولیک دانست .نازنین بنیادی را از کلیسا بیرون کردند و بعد از آن نازنین بنیادی خود را مسلمان غیر متعهد خواند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *