فاطمه رضایی کیست بیوگرافی دانش آموز قمی و علت دقیق مرگ + عکس

فاطمه رضایی کیست بیوگرافی دانش آموز قمی و علت دقیق مرگ + عکس

فاطمه رضایی کیست

فاطمه رضایی دانش اموز ۱۱ ساله اهل قم بوده که چندی پیش در بیمارستان فوت کرد و رسانه های ضد انقلابی نرگ او رابه دلیل مسمومیت های اخیر در مدارس قم نسبت داده اند این در حالیست پدر این دختر اعلام کرده که فوت دخترش هیچ ربطی به مسمومیت ها نداشته بلکه به بیماری های عفونی مبتلا بوده است.

فاطمه رضایی کیست بیوگرافی دانش آموز قمی و علت دقیق مرگ + عکس

چند روزی است که در برخی از مدارس قم و بروجرد دانش آموزان با مسمومیت دچار می شوند و به صورت گروهی به بیمارستان منتقل میشوند.

داننش آموزان بروجردی می‌گویند که قبل از اینکه مسموم شئند صدای مهیبی در حیاط مدرسه به گوش شان رسیده است و سپس دچار سرگیجه و تهوع شده اند.

تا به حال مسمومیت های مدارس کشورمان مر و میر نداشته‌اند و با بستری شدن و تزریق سرم دانش آموزان درمان شدند اما حالا خبر فوت فاطمه رضایی جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته‌ است و رسانه های خارج از کشور معاند معتقد هستند که مرگ این دختر مرتبط با مسمومیت های اخیر مدارس است.

ماجرای فوت

مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه 3 اسفند ماه ساعت 15:14 دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری می‌گویند چند روز است که با وجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است؛ پزشکان اقدامات اولیه درمانی را شروع و برای انجام معاینات بیشتر و درمان تخصصی بیمار را 10 دقیقه بامداد پنجشنبه 4 اسفند به بیمارستان حضرت فاطمه معصومه(س) منتقل می‌کنند.

علت دقیق فوت

خبرگزاری تسنیم نوشت:

بر‌اساس معاینات بالینی پزشکان بیمارستان، بیمار در بدو ورود به اورژانس دچار مشکلاتی از جمله اختلال عملکرد کلیه و علائم بیماری عفونی بوده که سریعا بستری می‌شود.

براساس نتایج آزمایشات اوره و کراتین خانم رضایی بدلیل اختلالات کلیوی بالا رفته و از سوی دیگر با توجه به وجود عفونت در خون ایشان، پزشکان تشخیص بیماری ویروسی تنفسی ( مشکوک به آنفلوانزا) و یا عفونت‌های ثانویه باکتریال را  مطرح می کنند، اما  BMI  بالا و افت شدید پلاکت خون بر مشکلات قبلی بیمار افزوده و با وجود تلاش کادر درمانی متاسفانه ایشان در همان روز ساعت 18 دچار ایست قلبی شده و فوت می‌کند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *