فحاشی اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد و الفاظ رکیک

فحاشی اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد و الفاظ رکیک

فحاشی اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد و الفاظ رکیک همراه با فیلک و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فحاشی اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد

اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد حاضر شد و گفت که من سالهای زیادی تریاک میکشیدم و حالا به مدت 8 سال است که ترک کرده ام! او گفت وقتی که این حرف را زدم برخی از رسانه ها نوشتند که اکبر عبدی 25 سال معتاد بوده و به جای اینکه خوبیها را نشان دهند بدیها را نشان دادند و سپس شروع به فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک به برخی از رسانه ها کرد.

توجه: این کلیپ را با هنضفری گوش کنید

این بازیگر پیشکسوت در سالهای اخیر هرگاه به برنامه زنده دعوت میشد هر حرفی که دلش میخاست را به زبان می اورد و برخی برنامه ها سعی میکنند که اگر تصمیم دارند او را دعوت کنند برنامه پخش زنده نباشد.

فحاشی اکبر عبدی در کمپ ترک اعتیاد و الفاظ رکیک

اکبر عبدی از پدر و مادری اردبیلی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران زاده شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.

از بازی‌های به یادماندنی او می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم‌برفی(داود میرباقری) اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه دوم دهه هفتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد. بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد، اما بسیاری معتقدند که او از دوران اوج خود، یعنی زمانی که از مشهورترین و پولسازترین بازیگران ایران بود، فاصله گرفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. به خودش بیشتر فحش داد که

  2. حسن نجاتی

    آقای عبدی واقعا متاسفم یک بازیگر ملی و مردمی و در بیرون از مرزهای ایران میشه گفت معروفیت نصفه جهانی هم شاید داشته باشه حالا بیاد اینجوری در رسانه جهانی زبان به فحاشی بگشاید دیگه وای به حال دیگر ایرانی وای به حال اون کارگر و رفته گرو نانوا و خلاصه دیگر شغلهایی که نیاز به معروفیت و شهرت ندارند وای به حال ایران و ایرانی خاک عالم بر سرت اکبر عبدی آبرو ریز ترک و ایرانی

  3. واقعا تاسف و تاسف همیشه ازش متنفر بودم الان بیزارشدم

  4. خخخخ وای دقیقا عمو عبدی

  5. سعید اصفهان

    ترکیدیم امو

  6. ابروی هنرمند رو بردید بی ادبی وفحاشی در کنار نام هنرمند نمی گنجه

  7. دمت گرم حال کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *