فیلم کامل فحاشی وزیر بهداشت به نماینده زاهدان سیستان و بلوچستان

فیلم کامل فحاشی وزیر بهداشت به نماینده زاهدان سیستان و بلوچستان

فیلم کامل فحاشی وزیر بهداشت به نماینده زاهدان سیستان و بلوچستان  برای واکسن کرونا را در این صفه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل فحاشی وزیر بهداشت به نماینده زاهدان سیستان و بلوچستان

روز گذشته سعید نمکی وزیر بهداشت به زاهدان رفته بود تا امکانات بیمارستانها و وضعیت بیماران کرونایی در این استان را از نزدیک رویت کند جلسه ای با نماینده های شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان داشت که در این جلسه درگیری لفظی بین انها رخ داد.

فیلم کامل فحاشی وزیر بهداشت به نماینده زاهدان

آقای فداحسین مالکی نماینده مجلس زاهدان از وزیر بهداشت سوالاتی پرسید و انتقاداتی را انجام داد که باعث خشم آقای سعید نمکی شد و آقای نمکی به نماینده زهدان فحاشی کرد که میتوان گفت نخستین بار است یک مسئول عالی رتبه کشورمان در جلسه ای فحاشی میکند.

در قطعه فیلمی که از این جلسه منتشر شده است، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم …». ادامه سخنان این وزیر و نماینده به درگیری لفظی شدید انجامیده است که در این ویدئو مشاهده می کنید.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می گویند. آمارهای غلط از تعداد جانباختگان می‌دهند. تجهیزات و بیمارستان نداریم، می‌گویند تخت‌ها خالی است.

‏اعتراض هم که می‌کنیم، هتاکی می‌کنند.

مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت!

‏(نمونه‌ای از دروغ‌های ⁧‫#وزیر_هتاک)»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *