ماجرای فروش استخوان در فروشگاه های ایران +فیلم

ماجرای فروش استخوان در فروشگاه های ایران +فیلم استخوان فروشی

ماجرای فروش استخوان در فروشگاه های ایران +فیلم و جزئیات و حواشی و واکنش ها را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای فروش استخوان در فروشگاه های ایران +فیلم

ماجرای فروش استخوان در فروشگاه های ایران

ویدیویی توسط شبکه من و تو منتشر شد مبنی بر فروش استخوان در فروشگاههای کشور که واکنش‌های منفی را به همراه داشته است در نهایت علی اصغر ماکنعلی معاون وقت سازمان دامپزشکی درباره این ویدیو می گوید که فروش استخوان گوسفندی همیشه در کشورمان رایج بوده است و متقاضیان بسیاری نیز دارا می باشد با توجه به مفید بودن استخوان برای غذا بسیاری از مردم آن را تهیه می کنند.

اما این روزها به شکل بهداشتی و در بسته بندی بهتری در اختیار مردم قرار گرفته است و هیچ گونه مشکل بهداشتی وجود ندارد رئیس شورای تامین کنندگان دام درباره این موضوع می‌گوید که فروش استخوان پدیده جدیدی نیست و همیشه در کشور صورت می گرفته است ولی این بار از قصابی ها به صورت بسته بندی شده به فروشگاه ها منتقل شده است.

با توجه به اینکه مصرف آلایش دامی در کشور به صورت فله ای انجام می شده است حالا به صورت بسته بندی شده در فروشگاه ها نیز یافت می شود از متداول ترین و پرمصرف ترین آن ها می توان به قلم برای تهیه سوپ و یا دنده گوسفندی در پخت قورمه سبزی اشاره داشت.

وی معتقد است؛ عرضه استخوان گوسفندی یا گاوی در فروشگاه‌ها به شکل بسته بندی و با مجوز دامپزشکی می‌تواند به معنی حرکت به سمت عرضه بیشتر بهداشتی آلایش دامی از جمله استخوان باشد.

بر اساس این گزارش، دلیل عرضه استخوان گوسفندی در فروشگاه زنجیره ای شکل گرفتن تقاضا باشد یا هر موضوع دیگری، عرضه بهداشتی آن با مجوز سازمان دامپزشکی برای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری‌های متعدد مشترک انسان و دام اهمیت زیادی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *