فوتبالیست کلاهبردار کیست ماجرای کلاهبرداری فوتبالیست معروف

فوتبالیست کلاهبردار کیست اسم و ماجرای کلاهبرداری فوتبالیست معروف

تاریخ انتشار 17 آبان 1400 – Study time 2 minutes

فوتبالیست کلاهبردار کیست ماجرای کلاهبرداری فوتبالیست معروف را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فوتبالیست کلاهبردار کیست

خبر کلاهبرداری فوتبالیست معروف لیگ برتر کشورمان از چند دختر جوان این روزها در رسانه‌های کشورمان بازتاب گسترده ای داشته است گویا این فوتبالیست تصمیم داشته اموال چند نفر را تصاحب کند و سپس از ایران مهاجرت نماید که در نهایت با شکایت های مالباختگان پلیس وارد عمل شده و او را دستگیر کرده است.

فوتبالیست کلاهبردار کیست ماجرای کلاهبرداری فوتبالیست معروف

هنوز از هویت این فوتبالیست لیگ برتری اطلاعاتی منتشر نشده است اما گفته می‌شود که در لیگ برتر بازی کرده و در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته چرا که ذهنش درگیر مسائل مربوط به دادگاه بوده است

به گفته مالباختگان این فوتبالیست با سوء استفاده از شهرت و جایگاه خود در فوتبال اعتماد آنها را به دست آورد و به صورت پیش پرداخت مبالغ زیادی از چند خانواده دریافت کرده و سپس تصمیم گرفته که آنها را فریب داده و از ایران برود که در نهایت دستگیر شده است.

او حتی اقدامات اولیه خودش را نیز انجام داده تا بتواند راحت از ایران برود البته گویا از او به خاطر کلاهبرداری اش شکایت شده و ممکن است این فوتبالیست دچار دردسر شود چرا که طلبکارانش دنبال گرفتن مطالبات خودشان هستند و سخت پیگیر هستند تا بتوانند حق و حقوق‌شان را از این بازیکن دریافت کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تاجی یاغی

    این مشخصات که نوشتید با رشید مظاهری مطابقت داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *