فیلترشکن قطعی اینترنت چه راهی وجود دارد؟

فیلترشکن قطعی اینترنت چه راهی وجود دارد؟

فیلترشکن قطعی اینترنت چه راهی وجود دارد؟ با قطعی اینترنت بین الملل همه فیلترشکنن ها از کار افتاده اند و هیچ فیلترشکنی فعال نیست.

فیلترشکن قطعی اینترنت چه راهی وجود دارد؟

در روزهای اخیر در کشورمان اینترنت بین الملل با محدودیت‌های شدیدی همراه شد به طوری که در ساعت ۱۶ بعد از ظهر به صورت کامل دسترسی به اینترنت بین الملل برای شبکه‌های موبایلی می‌شود .

در این زمان کاربران حتی با فیلترشکن ها نیز نمی توانند وارد اپلیکیشن های مورد علاقه خود از جمله اینستاگرام و واتساپ شوند .

بدون شک در این ساعات هیچ راهی برای حضور در اینستاگرام و واتساپ وجود ندارد چرا که هیچ فیلتر شکنی قادر به اتصال به آی پی های خارجی نبوده و نمی‌توانند اتصال برقرار کنند.

این در حالی است که از ساعت نیمه های شب اینترنت بین الملل متصل شده و محدودیتی در این بابت وجود ندارد و همچنین نرم افزار های تغییر آی پی به درستی کار می کنند درباره اینکه قطعی اینترنت تا چه مدتی ادامه دارد همه چیز بستگی به نظر دبیر شورای عالی امنیت داشته که ناآرامی های اخیر از بین برود.

به هر حال باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر اینستاگرام و واتساپ به دلیل مسائل امنیتی مسدود بود هو اینکه آیا بعد از اعتراضات اخیر مجدداً محدودیت ها برداشته می شوند یا خیر مشخص نیست

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا