فیلم ازدواج و عروسی محمدرضا گلزار لو رفت بنز آخرین مدل او را ببینید

فیلم کامل ازدواج محمدرضا گلزار لو رفت آقای بازیگر عروسی کرد

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که درباره آن نوشته شده مربوط به مراسم ازدواج و عروسی محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده و مدلینگ کشورمان می باشد محمدرضا گلزار گویا در سن ۴۶ سالگی تصمیم گرفته که ازدواج کند و خبر ازدواجش را رسانه‌ای نماید رضا گلزار تابه‌حال شایعات زیادی درباره ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود که گویا این بار واقعیت دارد گلزار بازیگر مطرح کشورمان بوده که ۴۶ سال سن دارد و از سال ۱۳۷۷ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت میکند.

فیلم ازدواج و عروسی محمدرضا گلزار لو رفت بنز آخرین مدل او را ببینید

فیلم ازدواج و عروسی محمدرضا گلزار همراه با تصاویر و عکس های مراسم عقد محمدرضا گلزار بازیگر سینما و همسر محمدرضا گلزار کیست جزئیات را در این صفحه ببینید.

خبرهای در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران که بازتاب گسترده ای داشته است و هواداران این بازیگر می خواهم بدانند که باید خبر ازدواج واقعیت دارد یا خیر که در حال حاضر این بازیگر به صورت رسمی به آن واکنش نشان داد که برخی از آنها برای جلب توجه و بازیگر بیشتر خود انتشار خبرهایی مبنی بر ازدواج بازیگران محبوب می‌کنند که نمی‌توان به خبرهای آنها استناد کرد

فیلم ازدواج و عروسی محمد رضا گلزار

لازم به ذکر است محمدرضا در تهران در سال ۱۳۵۶ ۱ فروردین آهنگساز خواننده و بازیگر است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد می باشد که از همان زمان گیتار را شروع کرد اوبا ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وصل در مدلی هم فعالیت دارد موسیقی را با مخالفت پدرش در دبیرستان به صورت خودآموز با پیانو و گیتار شروع کرد تا در دانشگاه عضو گروه آریان شد پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار دو برادر به نام علیرضا مهندس رشته عمران و برد یا مترجمی زبان انگلیسی و یک خواهر به نام آتوسا مترجم زبان آلمانی و وی فرزند سوم خانواده است گلزار در زمستان ۹۷ اولین تجربه خود در مجری گری در مسابقه برنده باش پیدا کرد اما جنجال هایی از جمله عوض کردن آرای مردمی جشنواره جام جم محمدرضا برنامه اش دچار حواشی زیادی کرد او به ورزش های اسکی بیلیارد والیبال شنا علاقه دارد و کارت مربیگری اسکی دارد به گفته وی ۶ سالگی به والیبال خیلی علاقه داشته و ان را دنبال میکرده

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

فیلم ازدواج و عروسی محمدرضا گلزار لو رفت بنز آخرین مدل او را ببینید

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است این بازیگر بیست و سه سال داشت که ایرج قادری او را برای بازی در فیلم سینمایی سام و نرگس انتخاب کرد و این آغازی شد برای ورود گلزار به وادی سینما.

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. بعداز ۲۵ بار ازدواج و چند فرزند بالاخره ازدواجش رو علنی کرد ؟؟؟
    از فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !!!
    آقای به ظاهر همیشه مجرد تنهای عاشق این و آن !!!!!

  2. بعداز ۲۵ بار ازدواج و چند فرزند بالاخره ازدواجش رو علنی کرد ؟؟؟
    از فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !!!
    آقای به ظاهر همیشه مجرد تنهای عاشق این و آن !!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *