فیلم کامل اعلام نتایج عصر جدید (فصل سوم) مشخص شد

فیلم کامل اعلام نتایج عصر جدید (فصل سوم) علی طولابی قهرمان و اول شد

فیلم کامل اعلام نتایج عصر جدید (فصل سوم) همراه با جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل اعلام نتایج عصر جدید (فصل سوم) مشخص شد

فیلم کامل اعلام نتایج عصر جدید (فصل سوم)

عصر جدید از برنامه های پرطرفدار تلویزیون بوده که چند سالی است توانسته استقبال زیادی از آن صورت بگیرد در اعلام نتایج فصل سوم پیش از ۲۲ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر رای داده بودند که شامل همه پیامک ها می باشد اما به گفته احسان علیخانی ۱۰ میلیون سیمکارت برای شرکت کنندگان رای ارسال کردند که می تواند در نوع خود جالب باشد.

فینال چهره هایی همچون علی طولابی ، ساینا شیخی ، احسان یاسین ، پیمان ابراهیمی ، لیلا و لیسا و گروه پهلوانک های ایران زمین به فینال راه پیدا کردند و شش فینالیست را تشکیل می‌دهند و مردم به آنها رای دادند که در شب عید غدیر خم این برنامه پخش شد.

برنامه عصر جدید همانند سایر برنامه های مشابه که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود توانست استعدادیابی در کشورمان انجام دهد و در چند سال اخیر چهره های زیادی را به مردم معرفی کرده که دارای استعداد بسیار بالا بوده اند بزنیم کسانی که به فینال راه پیدا کرده بودند هر کدام از این افراد به یک سلبریتی پرطرفدار تبدیل شده‌اند از خواننده تا ورزشکار و سایر رشته های دیگر که توانستند در این برنامه شرکت کنند مسیر زندگیشان کاملاً تغییر پیدا کرد در این صفحه می توانید میزان آرای و شرکت کننده ها را مشاهده کنید.

علی طولابی نفر اول

«علی طولابی» با کسب بیش از ۵ میلیون رای از سوی مردم، برنده فصل سوم مسابقه عصرجدید شد.

علی طولابی دو پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت که استقبال زیادی از آن صورت گرفت با اجرای آهنگ مقامی کردی که یک آهنگ دشوار بود توانست استعداد خود را نشان بدهد.

گروه «پهلوانک های ایران زمین» با کسب بیش از ۴ میلیون رای در جایگاه دوم قرار گرفتند و پیمان ابراهیمی از اصفهان با بیش از ۳ میلیون رای سوم شد.

همچنین “ساینا شیخی” در رتبه چهارم، “ستیلا و آنیسا” در رتبه پنجم و “احسان یاسین” در رتبه ششم قرار گرفتند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *