فیلم تبلیغ تبرک مبتذل با موضوع جنسی و آهنگ های لس آنجلسی

فیلم تبلیغ شرکت تبرک مبتذل (کلیپ جنجالی تبلیغ محصولات تبرک)

کلیپ تبلیغ جنجالی شرکت تبرک با موضوع جنسی و آهنگ های لس آنجلسی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کارخانه تبرک که در شهر مشهد قرار دارد در جدیدترین کلیپ تبلیغاتی محصولات خود اقدام به استفاده از رفتارهای جنسی و موزیک های مبتذل کرده است که حسابی در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شده است.

فیلم تبلیغ تبرک مبتذل

شهر مشهد که از شهرهای مقدس کشورمان محسوب میشود در امم جمعه آن در سالهای اخیر با برگزاری های کنسرت خواننده های مختلف  مخالفت کرده بسیاری از این کنسرت ها لغو شده است!

حتی به برخی از خوانده های سنتی خوان کشورمان نیز اجاززه برگزاری کنسرت داده نشده است!

امام جمعه مشهد سعی کرده که تا حدالامکان تلاش خود را برای حفظ حرمت آرمگاه امام رضا (ع) انجام بدهد و به نوبه خود با لغو کنسرتهای خواننده ها به این هدف کوشش میکنند.

فیلم تبلیغ تبرک مبتذل با موضوع جنسی و آهنگ های لس آنجلسی

حالا اینکه شرکت تبرک با چنین تبلیغ جنجالی که در آن اننواع و اقسام رفتارهای جنسی دیده میشود گونه توانسته اجازه اینگونه تبلیغی را بگیرد.

در حال حاضر نیز این شرکت محصولات زیادی را تولید میکند و برخی از آنها نیز به کشورهای همسایه صادر میشود.

حالا در انتقادات بسیار زیادی به شرکت شده که چرا دست به ساخت چنین تبلیغ مبتذلی زده است هنوز عوامل این کارخانه درباره این کلیپ توضیحی ارائه نداده اند.

. این مجموعه‌ای صنعتی که در سال ۱۳۷۶ با ظرفیت جذب روزانه ۱۲۰ تن گوجه فرنگی در شهرک صنعتی چار طاقی مشهد مشهدآغاز به کار کرد و در حال ادارهٔ شرکت شهداب ناب خراسان، شرکا اهداءد کیلومتر ۵ جادهٔ چناران- قوچان تابتدای جادهٔ اخلمد، واحد دامداری دراخشان اخلمد، روغن‌کشی در جادهٔ فریمان و تصفیهٔ پنبه در تربت حیدریه است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. وای اسلام باز ب خطر افتاد😂😂😂😂

  2. چه بی نمک بود!

  3. مرز اخلاقی تبلیغ کجاست؟
    چرا باید شاهد اینجور کلیپهای لجن باشیم؟
    قراره با خانواده چهارتا فیلم ببینیم
    واقعا شدنیه؟
    خواهشا جلوی این بداخلاقی ها و سواستفاده های جنسی برای کسب درامد رو بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *