فیلم ترسناک سعید والکور همه را وحشت زده کرد

فیلم ترسناک سعید والکور همه را وحشت زده کرد

فیلم ترسناک سعید والکور

سعید والکور یکی از یوتیوبر های ایرانی بوده که در زمینه ساخت کلیپ های ترسناک فعالیت میکند او دارای شگردهای خاصی برای تولید کلیپ است و میتواند با روش های جالب ویدیوهای عجیب و غریبی را تولید کند جالب است بدانید که پسر یوتیوبر متولد دهه 80 است اما خیلی زود کلیپ های مورد توجه قرار گرفت و دنبال کننده های چمشگیری را به دست آورد.

یوتیوب و اینستاگرام در چند سال اخیر محبوبیت چشم گیری را در بین کاربران ایرانی کسب کرده است یوتیوب با اینکه فیلتر است اما کاربران ایرانی زیادی در آن فعال هستند و به کسب درامد میپردازند.

در یوتیوب اگر بتوانید به درامد زایی برسید برای هر هزار بازدید یوتیوب مبلغ را به حساب شما واریز میکند و از این نظر بسیاری از کاربران تلاش میکنند در این شبکه اجتماعی ویدیویی به فعالیت بپردازند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

ترسناک ترین فیلم های جهان در قرن 21
بیوگرافی مارتین فورد ترسناک ترین مرد جهان
فیلم کامل کیف قاپی و سرقت کیف در معالی آباد شیراز

یوتیوبر (به انگلیسی: YouTuber) به کسی گفته می‌شود که محبوبیت خود را با فعالیت و اشتراک ویدئو در یوتیوب به دست آورده‌است. همچنین شبکه‌ها نیز گاهی از یوتیوبرها و مشاهیر یوتیوب حمایت می‌کنند. تا ژوئن ۲۰۲۱، پیو دی پای با بیش از ۱۱۰ میلیون مشترک، دارای بیشترین تعداد مشترک میان یوتیوبرها بوده‌است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا