فیلم / جدایی جواد عزتی از مه لقا باقری شوک به سینمای ایران

فیلم / جدایی جواد عزتی از مه لقا باقری طلاق گرفتند شوک به سینما

جدایی و طلاق جواد عزتی از مه لقا باقری شوک به سینمای ایران آیا واقعیت دارد؟ جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم / جدایی جواد عزتی از مه لقا باقری شوک به سینمای ایران

جدایی و طلاق جواد عزتی از مه لقا باقری

طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که جنجال زیادی به راه انداخته است.

این خبر از زمانی شروع شد که خانم مه لقا باقری در اینستاگرامش نوشت: “گذشته هایت را ببخش زیرا آنها مانند کفش های کودکیت نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از از برداشتن گام های بزرگ باز میدارند”.

همچنین بعد از اینکه مدتی این دو بازیگر در کنار یکدیگر تصاویری از هم منتشر نکردند خبر طلاق آنها حالا قوت گرفته است.

البته آنها تا به حال به این موضوع واکنش نشان نداده اند و صرفاً شایعات شبکه های اجتماعی می باشد.

خانم مه لقا باقری در اینستاگرام هیچ گونه عکس دونفری با جواد عزتی اشتراک نداشته است آقای جواد عزتی نیز چنین کاری را نکرده است.

این دو بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون کشورمان زوج هنرمندی که در فیلم ها و سریال های زیادی در کنار یکدیگر بازی کرده اند آخرین کار مشترک آنها فیلم سینمایی شنای پروانه بود که در کنار یکدیگر ایفای نقش پرداختند.

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد. این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

فیلم / جدایی جواد عزتی از مه لقا باقری شوک به سینمای ایران

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است. آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *