فیلم / حرف زشت لادن طباطبایی به مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر

فیلم / حرف زشت لادن طباطبایی به مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر

فیلم / حرف زشت لادن طباطبایی به مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر

حرف زشت لادن طباطبایی به مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر که روزی مهدی فخیم زاده استاد او بود.

مهد فخیم زاده در جشنواره فیلم فجر درباره هنرمندانی که این جشنواره را تحریم کردند گفت این جشنواره چراغ نفتی نیست که با فوت دو نفر خاموش شود شاید از حرارت آن کم شود اما خاموش نمی شود.

حرف زشت لادن طباطبایی به مهدی فخیم زاده

بعد از اظهارات مهدی فخیم زاده لادن طباطبایی که در سریال خواب و بیدار با او همکاری داشته بود متنی برای مهدی فخیم زاده به اشتراک گذاشت و نوشت فکر نمیکردم تمام عزت و احترامی که به تو داشتم به سادگی فوت به چراغ نفتی از بین برود.

در چند روز اخیر بسیاری از رسانه های ضد انقلابی در شبکه های اجتماعی تلاش کردند تا بازیگران و چهره های سرشناس هنری را ترغیب کنند تا جشنواره فیلم فجر را تحریم کنند و فخیم زاده به دلیل این که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد حمله زیادی به او صورت گرفت به خصوص زمانی که این کارگردان سرشناس از جشنواره فیلم فجر دفاع کرد.

صحبت های مهدی فخیم زاده

لادن طباطبایی در سریال خواب و بیدار با مهدی فخیم زاده هم بازی بوده است و نقش افسر پلیس را برعهده داشت خانم طباطبایی چند سالی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده و دیگر در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و بیشتر به مسائل سیاسی می پردازد و با رسانه های ضد انقلابی مصاحبه میکند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *