فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف همراه جزئیات کامل واکنش علی کریمی به سیسمونی خانواده قالیباف را در این صفحه ببینید.

فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

علی کریمی به ماجرای سیسمونی نوه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس واکنش نشان داد و به او حمله کرد.

علی کریمی نوشت یادش بخیر تابستان پارسال بعد از اینکه قبض برق میلیونی من در بخش خبری اخبار بیست و سی پخش شد و اعلام کردند چرا باید علی‌کریمی قبض برق خانه اش اینقدر زیاد شود و در چنین عمارت ساکن باشد.

حالا ماجرای سیسمونی قالیباف همه شبکه های صدا و سیما ساکت شدند علی کریمی نوشته است که حالا خبری به این مهمی از تلویزیون پخش نمی شود اما کروات علی دایی و قبض برق من باید رسانه‌ای شود آن هم در رسانه ملی بر روی آنتن برود آنهایی که توصیه به اشکنه می کردند ماه رمضان در ترکیه عرض خرج کردند تا قدم نورسیده را با کالای لوکس خارجی گرامی بدارند .

درباره خانواده صحبت می‌کنیم که بنا به اعلام رسمی ۴۰ سال قبل خودش کل دارایی نفت اعضای آن به ۳۵ میلیون تومان هم نمی رسید.

پی‌نوشت: بخش خبری مزبور در دو روز گذشته را بررسی کردیم؛ هیچ خبری از جنجال به این بزرگی نبود. حتی یک کلمه! این نه سیاسی‌کاری است و نه هیچ چیز دیگری. فقط یک سوال است از یک ایرانی در مورد رسانه‌ای که غیر از همه امتیازات جانبی، فقط پنج هزار و سیصد میلیارد تومان از بیت‌المال بودجه نقدی می‌گیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *