فیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را برد

فیلم / حمله و فحاشی بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را برد

فیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را برد این خواننده آمریکایی در اقدامی عجیب به افرادی که تصمیم داشتند با او عکس بگیرند فحاشی کرد و سام اصغری از روی خجالت رستوران را ترک کرد.

بریتنی اسپیرز زندگی بسیار پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته است، رفتارهایی مانند آنچه در جمعه گذشته رخ داد، می‌تواند بیش از آن چیزی باشد که هر کسی فکرش را بکند. این خواننده پاپ سال هاست که به دلیل آزار و اذیت پدرش با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می کند.

فیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را بردفیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را بردفیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را بردفیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را بردفیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را بردفیلم حمله بریتنی اسپیرز به مردم در یک رستوران آبروی سام اصغر را برد

او تحت مراقبت بود که تقریباً دو دهه مانع از دسترسی او به پولهایش شد. در سال‌های اخیر، او بالاخره شجاعت ایستادگی در برابر پدرش را به دست آورد و از راه‌های قانونی از شر محافظه‌کاری خلاص شد. اگرچه این امر باعث ایجاد شکاف بزرگی بین او و خانواده اش شد، اما بریتنی در نهایت می تواند بگوید که احساس می کند یک زن آزاد است.

بریتنی اسپیرز پس از خلاص شدن از زندان خود، به طور فزاینده ای رفتارهای نامنظم خود را از طریق رسانه های اجتماعی خود نشان داد. او اغلب تصاویر برهنه ای را منتشر می کند که باعث ایجاد مشکل برای خانواده، فرزندان و همسرش شده است.

آنها سعی می کنند از موانع زندگی مشترک عبور کنند، اما شوهرش سام اصغری هنوز هم گهگاه با همسرش درگیر می شود.

فیلمی توسط TMZ از این حادثه به دست آمده است که در آن بریتنی اسپیرز به نظر می رسد که در حال صحبت های چرندی و هجومی از رستوران است. همه چیز پس از ورود این زوج برای شام اتفاق افتاد و طرفدارانش به سرعت شروع به گرفتن عکس از او کردند. وقتی مردم شروع به فیلمبرداری از او کردند، بریتنی بیشتر عصبانی شد و شروع فه فحاشی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *