فیلم خلاصه بازی آلمان و اسپانیا فوتبال جام جهانی قطر 2022

فیلم خلاصه بازی آلمان و اسپانیا فوتبال جام جهانی قطر 2022

فیلم خلاصه بازی آلمان و اسپانیا فوتبال جام جهانی قطر 2022

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و آلمان فوتبال جام جهانی قطر 2022 امشب یکشنبه 6 آذر 1401 را به همراه جزئیات در این صفحه ببینید.

اسپانیا که از شکست قابل توجه 7-0 کاستاریکا در روز چهارشنبه کاملاً پرانرژی است و حالا با آلمانی دیدار می کند که هنوز در همان روز از شکست خود در مقابل ژاپن هوشیار شده است.

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و آلمان فوتبال جام جهانی

نسل جدیدی از بازیکنان جوان اسپانیا به مربیگری سرجیو بوسکتس، ژنرال کهنه کار خط هافبک، دوباره با ارسال پاس های دقیق در سراسر زمین بازی خواهند کرد.

سرعت گاوی ستاره 18 ساله بارسلونا که با دنی اولمو و فران تورس به بیرون در می آید، تنها یکی از سلاح های ویرانگر در زرادخانه لوئیس انریکه برای این بازی است.

انریکه همچنین یک تیم پر ستاره ب از جمله یرمی پینو، آنسو فاتی و نیکو ویلیامز و رودری، مارکوس یورنته و آلوارو موراتا با تجربه‌تر دارد آنها با هم، جوانان و تجربه را برای بازی به ارمغان می آورند.

اسپانیا یک بار جام جهانی را بالای سر برده است و امسال نیز یکی از مدعیان قهرمانی برای این کار است.

همچنین ببینید:

اما در حالی که آنها در فرم واقعا شاهانه ای هستند، حریفان آنها ناامید هستند که شکست خود را در برابر ژاپن پشت سر بگذارند و جای خود را در فوتبال جهان بازپس بگیرند.

تیم کنونی آلمان توماس مولر و ایلکای گوندوگان را در اختیار دارد که به ترتیب در سن 33 و 32 سال از پیشکسوتان این تیم هستند. در همین حال، ستون فقرات آن تیم بایرن مونیخ است که نیمی از تیم را تشکیل می دهند، برخی از آنها با هانسی فلیک قبل از انتصاب او به عنوان هدایت تیم ملی، به بوندسلیگا و افتخار اروپا دست یافتند.

انتظار می رود جمال موسیالای 19 ساله واندرکایند خود بایرن به زودی در این تورنمنت بدرخشد. موسیالا، ملی پوش سابق جوانان انگلیس، متولد اشتوتگارت، می تواند در هر دو جناح و خط هافبک بازی کند. مراقب ظاهر شدن او در همه جا باشید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *