فیلم خلاصه بازی ژاپن و کرواسی فوتبال جام جهانی 2022 قطر +ضربات پنالتی

فیلم خلاصه بازی فوتبال ژاپن و کرواسی حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر را ببینید فیلم ضربات پنالتی موقعیت گل ها و حملات بازی کرواسی و ژاپن را در ادامه ببینید.

تیم ملی ژاپن یکی از تیم های پر افتخار آسیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف فینالیست دوره قبل جام جهانی یعنی کرواسی رفت و بازی بسیار زیبا و منطقی را به نمایش گذاشت.

فیلم خلاصه بازی فوتبال ژاپن و کرواسی

اسامی بازیکنان تیم ملی ژاپن

گوندا، تانیگوچی، تومیاسو، یوشیدا، ناگاتومو (میتوما، 64 دقیقه)، موریتا، اندو، جی ایتو، کامادا (ساکای، 74 دقیقه)، دوآن (مینامینو، 87 دقیقه)، مائدا (آسانو، 64 دقیقه).

اسامی بازیکنان تیم ملی کرواسی

لیواکوویچ، یورانوویچ، لوورن، گواردیولا، سوسا، بروزوویچ، مودریچ، کواچیچ، پرسیک، پتکوویچ (بودیمیر، 62 دقیقه)، کراماریچ (پاسالیچ، 68 دقیقه).

فیلم خلاصه بازی ژاپن و کرواسی فوتبال جام جهانی 2022 قطر را ببینید +حواشی

همچنین ببینید:

کرواسی در این بازی بسیار مسلط بود ژاپن در سه بازی مرحله گروهی خود در این جام جهانی به طور میانگین 32.3 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. دو برد آنها مقابل اسپانیا و آلمان به ترتیب با 17.7 و 26.1 درصد مالکیت و یک شکست آنها به کاستاریکا در مسابقه ای که 56.8 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، به دست آمد.

در نیمه اول دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی مقابل کرواسی نمایش بهتری از حریف خود ارائه کرد و توانست در دقیقه ۴۴ روی پاس مایا یوشیدا و ضربه تمام کننده دایزن مائدا به گل برسد و برنده به رختکن برود، اما در ادامه سرنوشت متفاوتی در انتظارشان بود.

کروات‌ها که در نیمه اول دو موقعیت جدی خلق کرده و در گلزنی بدشانس بودند، برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و توانستند در دقیقه ۵۵ روی ارسال تماشایی دیان لوورن و ضربه سر دیدنی ایوان پریشیچ به گل تساوی برابر ژاپن دست پیدا کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *