فیلم کامل و ماجرای دستگیری احمد سعیدی در آمریکا توسط پلیس

فیلم کامل و ماجرای دستگیری احمد سعیدی خواننده در آمریکا توسط پلیس

دستگیری احمد سعیدی خواننده پاپ مربوط به یکی از موزیک ویدیوهایش بوده که در فضای مجازی وایرال شده است این درحالیست که برخی از رسانه ها نوشته اند که او دستگیر شده که اینگونه نیست و این ویدیو مربوط به پشت صحنه موزیک ویدیوی جدیدش میباشد که البته خودش هم تمایل داشته است بخش از پشت صحنه دستگیری اش در فضای مجازی وایرال شود و مورد توجه قرار بگیرد.

فیلم کامل و ماجرای دستگیری احمد سعیدی در آمریکا توسط پلیس

فیلم کامل و ماجرای دستگیری احمد سعیدی در آمریکا توسط پلیس که نشان میدهد گویا این خواننده به دردسر افتاده است.

ظین خواننده سرشناس پاپ در آمریکا به سر می‌برد و متولد ۱۳۶۷ در شیراز بوده که در عرصه خوانندگی فعالیت حرفه‌ای دارد احمد سعیدی در دهه هشتاد کار خوانندگی را آغاز کرد و همچنان در این عرصه  به صورت حرفه ای فعالیت میکند.

ماجرای دستگیری احمد سعیدی در آمریکا

درباره اینکه به چه علت توسط پلیس دستگیر شده است حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و برخی ها یک سوء تفاهم را علت بازداشت او می‌دانند و برخی دیگر معتقد هستند که به دستورات پلیس توجه نکرده و با آنها درگیر شده است.

به هر حال تا اینکه منابع معتبر و رسمی درباره جزئیات این دستگیری اطلاع رسانی نکنند نمی توان به شایعات فضای مجازی استناد کرد برخی کاربران نوشته است که او برای جلب توجه این کلیپ ساختگی را منتشر کرده است .

پیش از این ویدیوی مشابهی از ساسی در فضای مجازی منتشر شد که در نهایت این ویدیو ساختگی از آب درآمد.

این هنرمن آهنگ های متعدد زیادی را تولید کرده است آهنگ های وابستت شدم و عشق بی گناه و دلتنگی از اولین آهنگ های او به شمار می آید.

سعیدی ۲ بردار و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد که خواهرش ۴۰ ساله معلم می باشد.

تحصیلات کاردانی کامپیوتر رشته نرم افزار دارد ولی به غیر از خوانندگی و گاهی اوقات آهنگسازی به شغل دیگری مشغول نیست و ترجیح می دهد وقت خود را برای خوانندگی و تفریح صرف کند. یکی از نکات جالب در مورد وی ورزش کار بودنش است که کمربند مشکی تکواندو دارد ولی یک ضعف هم دارد که اون هم زود عصابنی شدن است. غذای مورد علاقه احمد سعیدی ته چین است.

علت دستگیری احمد سعیدی خواننده

درباره علت و جزئیات بازداشت این خواننده هنوز خبر رسمی منتشر نشده است برخیها ویدیوی دستگیری او را ساختگی برای به دست اوردن فالوئر عنوان میکنند و برخی دیگر معتقد هستند که او قوانین امریکا را رعایت نکرده و بعد از تذککر پلیس به او بی اعتنایی کرده و منجر به عکس العمل پلیس شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *