فیلم رفتار بی شرمانه هانیه توسلی در کویر با سگ هاسکی

فیلم رفتار هانیه توسلی در کویر لوت با سگ هاسکی

فیلم رفتار بی شرمانه هانیه توسلی در کویر با سگ هاسکی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم رفتار بی شرمانه هانیه توسلی در کویر با سگ هاسکی

فیلم رفتار بی شرمانه هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سرشناس کشورمان این روزها حسابی جنجال ساز شده است او سگ هاسکی که متعلق به قطب و مناطق سردسیر است را با خود به کویر لوت برده است جایی که گرم ترین نقطه کره زمین گزارش شده است .

کویر گردی هانیه توسلی همراه سک هاسکی که سیستم بدنی اش از گرما فراری است و حتی گرما ممکن است آسیب جدی به آن بزند حسابی مورد انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

هانیه توسلی از دوست داران حیوانات است و قبلا هم برای فوت یکی از گربه هایش حسابی گریه کرد و ناراحت بود که در اینستاگرامش واکنش نشان داد و بسیاری از مردم او را سرزنش کردند.

حالا کویر گردی او با یک سک هاسکی مجددا مورد توجه قرار گرفته است.

هانیه توسلی زاده 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. هانیه دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد. او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.

با بازی در فیلم شب های روشن برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشن خانه سینما در شهریور 82 شد. او همچنین در سی و یکمین دوره چشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *