فیلم کامل سوء قصد به مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان

فیلم کامل لحظه ترور مجید عبدالباقی برادر عبدالباقی مالک متروپل آبادان

فیلم کامل سوء قصد به مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل آبادان را در این صفحه ببینید.

مجید عبدالباقی یکی از مدیران شرکت هلدینگ عبدالباقی توسط افراد نشناس ترور شد گفته میشود که عاملان قتل او توسط پلیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر شده اند هنوز از انگیزه قتل توسط قاتلان اطلاعاتی وجود ندارد اما به احتمال زیاد به ماجرای ریزش ساختمان متروپل برمیگردد که باعث کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شد .

افراد ناشناس با تعقیب عبدالباقی بعد از ورود به پارکینگ خانه اش او را مورد هدف شلیک گلوله قرار دادند و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.

فیلم کامل سوء قصد به مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل آبادان

فیلم کامل لحظه سوء قصد به مجید عبدالباقی

ظهر امروز افراد ناشناس با یورش به خانه مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل چند گلوله به او شلیک کردند و باعث شد که به بیمارستان منتقل شود .

حسین عبدالباقی و برادرانش که سازنده ساختمان متروپل آبادان بودند مورد خشم مردم خوزستان قرار گرفتند و بسیاری از مردم از خانواده آنها خواستند تا این شهر را ترک کنند.

حادثه مترو پل باعث شد که تعداد زیادی از هموطنان مان در آبادان جان خود را از دست بدهند .

اتفاقی دلخراشی که ساختمان بر روی بسیاری از اهالی اینن پاساژ خراب شد و تعداد زیادی از هموطنانمان زیر آوار ماندن و جان خود را از دست دادند.

هرچند که گفته می‌شود حسین عبدالباقی سازنده این ساختمان خود زیرا آوار گرفتار شد و جانش را از دست داده است اما برخی از مردم معتقد هستند چنین خبری واقعیت ندارد و عبدالباقی زنده است.

در حال خشم مردم آبادان و خانواده قربانیان این حادثه همچنان تازه است و نمی تواند آرام بگیرند حمله مسلحانه به خانه مجید عبدالباقی برادر سازنده این ساختمان می تواند نشان دهنده پایان نداشتن این ماجرا باشد در حال حاضر مجید عبدالباقی در بیمارستان بوده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

مجید عبدالباقی فوت کرد

دادستان مرکز استان خوزستان در گفتگو با میزان اعلام کرد:پرونده قضایی در مورد این حادثه تشکیل شد.این فرد در پی حمله افرادی با شلیک چندین گلوله مورد هدف قرار گرفته که به بیمارستان منتقل شد.فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.در رابطه با این حادثه تاکنون فرد یا افرادی دستگیر نشده اند.

در پی این حادثه، ۴۳ نفر از هموطنان آبادانی جان باختند و خانواده‌های داغدیده، پیگیری این موضوع و مجازات عوامل و مسببان حادثه را خواستارند.
مسئولان بر پیگیری فوری علت ریزش این ساختمان و برخورد با مسببان آن تاکید دارند به گونه‌ای که رئیس قوه قضاییه بر برخورد بدون اغماض با قصور یا تقصیر‌ها در وقوع این حادثه تاکید دارد و رئیس جمهور نیز رسیدگی سریع به فرو ریختن ساختمان متروپل را ضروری می‌داند.
دستگاه قضایی هم بعد از وقوع این حادثه، گزارش‌هایی از قصور و یا تصویر افراد تهیه و برخی را از جمله شهرداران سابق و اسبق و کسانی که مسئول حوزه نظام مهندسی در شهرستان بودند، بازداشت کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در این باره از بازداشت ۱۴ نفر از کسانی که در این حادثه نقش داشتند، خبر می‌دهد و رئیس دستگاه قضایی هم قصور یا تقصیر عوامل قضایی در حادثه متروپل را رد نمی‌کند.
قصور یا تقصیر افرادی در قوه قضائیه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه یک بررسی شد و دادستان کل کشور قول داد ظرف ۲۴ ساعت ابعاد این موضوع را روشن می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *