فیلم سیلی خوردن پریناز ایزدیار در جلوی دوربین را ببینید

فیلم سیلی خوردن پریناز ایزدیار در جلوی دوربین را ببینید

فیلم سیلی خوردن پریناز ایزدیار در جلوی دوربین را ببینید که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

لحظه که بهرام رادان به پریناز ایزدیار سیلی میزند در فضای مجازی توجهات را به خود جلب کرده است.

فیلم سیلی خوردن پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیاردر سریال جیران نقش خدیجه را دارد که ناصرالدین شاه با بازی بهرام رادان عاشق او میشود اما بعد از ازدواج با خدیجه رفتار شاه عوض میشود و او را با سیلی میزند.این درحالیست که سیاوش عاشق خدیجه بود اما شاه عشق اش را به ازدواج با خود دراورد خدیجه از شاه باردار شده و صاحب یک فرزند پسر میشود اما اطرافیان شاه برای اینکه اموال و قدرت شاه به دست فرزند خدیجه نیافتد فرزند او را به قتل می رسانند خدیجه سعی میکند که قاتل را پیدا کند اما شاه به حرف او گوش نمیکند.

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر و همسرش + عکس و خانواده

 

بیوگرافی

پریناز ایزدیار در ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل مازندران بدنیا آمد.

همچنین ببینید:

او در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و دو خواهر و برادرش پزشک هستند. این بازیگر سریال زمانه دارای تحصیلات دانشگاهی و لیسانس طراحی گرافیک است. خانم ایزدیار فعالیت حرفه ای خود را از دوران دانشجویی آغاز کرد و اولین تجربه اش بازی در فیلم «بازی خطرناک» به کارگردانی حسن هدایت در سال 1385 بود که البته اکران نشد.

بیوگرافی و عکس پریناز ایزدیار بازیگر

پریناز ایزدیار با بازی در فیلم یک مرد، یک شهر در سال 1385 وارد دنیای سینما شد و در سال 1390 با بازی در مجموعه تلویزیونی زمانه رسماً بازیگر تلویزیون شد.

ماجرای بازیگر شدن

او میگوید داستان بازيگر شدن من خيلي جالب بود. من دوست داشتم سينما بخوانم اما با مخالفت شديد خانواده‌ام مواجه شدم. آنها به من گفتند حالا كه تغيير رشته مي‌دهي رشته‌اي غير از بازيگري را انتخاب كن. من با اينكه در رشته سينما و بازيگري تئاتر قبول شدم مجبور شدم رشته گرافيك را دنبال كنم. البته خودم مطالعات سينمايي را ترك نكردم. يادم مي‌آيد حتي درس خلاقيت نمايشي را در كنكور درصد بالايي زده بودم. در دوران دانشگاه دوستانم مي‌دانستند علاقه من به بازيگري و سينماست. يك روز يكي از دوستان به من گفت پريناز تو كه آنقدر دوست داري فيلم بازي كني چرا نمي‌روي تست بدهي. خب، آن‌موقع خانواده‌ام به من اجازه ثبت‌نام در كلاس‌هاي بازيگري را هم نمي‌دادند. به پيشنهاد دوستم براي تست بازيگري سراغ آقاي احمد نجفي رفتم و براي بازي در فيلم «بازي خطرناك» به كارگرداني «حسن هدايت» تست دادم و انتخاب شدم. پریناز ایزدیار؛ عشق، ازدواج و زمانه!

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا