فیلم علیرضا جهانبخش در کلوب شبانه + فیلم جنجالی

فیلم علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه + فیلم جنجالی

فیلم علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه + فیلم جنجالی این فوتبالیست را به همراه حواشی در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلمی جنجالی از علیرضا جهانبخش در یک کلوپ شبانه منتشر شده که حسابی برای او دردسرساز شده است.

فیلم علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه + فیلم جنجالی

در این ویدئو جهانبخش به همراه چند نفر از بازیکنان تیم برایتون در حال فوت کردن در بادکنک هستند که گفته میشود محتوایش اکسید نیتروز یا همان گاز خنده آور است که برای فوتبالیست ها ممنوع است و نباید از انها استفاده کنند به خصوص زمانی که تیم انها در حال برگزاری مسابقات فصل است.

جنجال علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه

حالا مسئولان این باشگاه گفته اند که تحقیقات لازم را انجام خواهیم داد و چنانچه محتویات این بادکنک ها اکسید نیتروز یا همان گاز خنده آور باشد این بازیکنان با جریمه های سنگین رو به رو خواهند شد و حتی انهایی که سابق بی انضباطی دارند از تیم اخراج خواهند شد.

این بازیکن تیم ملی کشورمان از بازیکنان بسیار خوش خلاق بوده که حالا این ویدئو برایش حسابی دردسرساز شده است و بسیار از رسانه های انگلیسی درباره این ویدئو نوشته اند و به بی انضباطی این بازیکنان انتقاد کرده اند.

حالا باید منتظر ماند و دید که اینده این بازیکن در تیم برایتون به کجا ختم خواهد شد.

فیلم علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه + فیلم جنجالی جهانبخش کلوپ شبانه

نا به ادعای این رسانه انگلیسی محتوای این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست، ولی معروف است افرادی که در کلوپ‌ها از این بادکنک‌ها استنشاق می‌کنند، محتوایش اکسید نیتروز یا همان گاز خنده آور است.

باشگاه برایتون از ویدئو مطلع شده و سخنگوی باشگاه انگلیسی درباره این موضوع گفت: باشگاه از ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست شده، اطلاع دارد و در داخل باشگاه این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش جیرنده روز ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده در گیلان به دنیا آمد. علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال است که در پست مهاجم و هافبک راست بازی می‌کند.

این بازیکن ملی پوش ایران رسما به تیم فوتبال برایتون در لیگ برتر انگلیس پیوست. توئیتر رسمی این باشگاه رسما این خبر را تایید کرد. بازیکن ۲۴ ساله ایرانی قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۳ با این تیم انگلیسی به امضا رساند. برخی رسانه‌های انگلیسی از مبلغ انتقال ۱۷ میلیون پوندی وی به این تیم خبر دادند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *