فیلم کامل لحظه درگیری و حمله تروریستی سمیرم اصفهان امروز

فیلم کامل لحظه درگیری و حمله تروریستی سمیرم اصفهان امروز

فیلم کامل لحظه درگیری و حمله تروریستی سمیرم اصفهان امروز

فیلم لحظه درگیری و حمله تروریستی سمیرم اصفهان امروز  امروز در شهرستان سمیرم استان اصفهان درگیری مسلحانه رخ داد که باعث شهادت مامور نیروی انتظامی و سه نفر از مردم عادی حاضر در خیابان شد.

نثاری معاون سیاسی استانداری اصفهان در این‌باره می‌گوید در شهرستان سیمرغ اغتشاشات صورت گرفت که باعث کشته شدن سه نفر از مردم عادی حاضر در خیابان شد و دو نفر از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسید و در حال حاضر امنیت در استان اصفهان برقرار است.

فیلم لحظه درگیری و حمله تروریستی سمیرم

گفته می‌شود که یکی از افراد حاضر در خیابان به یکباره اسلحه کلاشینکف را بیرون آورده و به سوی ماموران نیروی انتظامی گرفته است و باعث شده که دو نفر از آنها به شهادت برسند همچنین در این درگیری سه نفر از مردم که در خیابان حضور داشتند کشته شدند.

در فراخوانی که رسانه‌های بیگانه منتشر شده برخی از مردم فریب این رسانه‌ها را خورده و به خیابان آمده بودند که با حضور اراذل اوباش به خشونت کشیده شد و باعث کشته شدن سه نفر از مردم و سه نفر از ماموران انتظامی شد.

بنابر اعلام منابع آگاه سه نفر از اغتشاشگران در درگیری های امروز شهر سمیرم کشته شدند.

«جان‌نثاری» معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: امروز در جریان اغتشاشاتی که در برخی نقاط اصفهان داشتیم از جمله یکی از شهرهای اقماری به نام ملک‌شهر، حادثه تررویستی رخ داد که دو نفر شهید و دو نفر هم مجروح هستند که حال یکی از آنها وخیم است.

وی افزود: در جریان حوادث در شهرستان سمیرم هم سه نفر از کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند فوت کرده‌اند.در حال حاضر امنیت در سطح استان اصفهان برقرار است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. سلام،این فیلم مربوط به درگیری شهر ایذه هست و نه شهر سمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *