فیلم/ ماجرای زن گرفتن مازیار (شهره) لرستانی چیست ؟

فیلم/ ماجرای تغییر جنسیت و زن گرفتن مازیار (شهره) لرستانی چیست ؟ شهره لرستانی منظور مازیا لرستانی خبر از ازدواجش را علنی کرد قبل از تغییر جنیست ازدواج کرده است را در این صفحه مشاهده فرمایید.

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی و عکس قبل و بعد از عمل جراحی تغییر جنسیت

ماجرای زن گرفتن مازیار لرستانی

شهره لرستانی منظور مازیا لرستانی خبر از ازدواجش را علنی کرد قبل از تغییر جنیست ازدواج کرده است مازیار (شهره) لرستانی در پیج اینستاگرام ویدیویی در مورد شایعات ساعاتی را که پس از تغییر جنسیت و اجرا ماجرای زن گرفتن خود را توضیح داد مازیار لرستانی یا همان شهره در صفحه اینستاگرامش گفت از طرفداران و کاربران مجلس فضای مجازی تقاضا می کنم که خبرا مرتبط به خودم را در پیج اینستای خودم دنبال کنید برخی بعضی از صفحات دنیای مجازی ادعا کردند که مازیار لرستانی چند سال پیش ازدواج  ازدواج کرده است و متاهل می باشد.
مازیار لرستانی گفت که پیج اینستا گرام نام خودم را دنبال کنید و هر خبری که باشد آنجا پست می کنم و به پیچ های قلابی و فک مراجعه نکنید.

 

مازیار لرستانی تولد شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران می باشد ایشان بازیگر و کارگردان ایرانی میباشد فارغ التحصیل  فیلمنامه نویسی  از دانشگاه تهران می باشد پدرش قاضی و مادرش معلم بود یک برادر و یک خواهر دارد همیشه تئاتر را دوست داشته و از آن لذت می بردم مازیار لرستانی در سن ۲۷ سالگی عاشق می شود و ۸ سال بادنیای بازیگری خداحافظی می‌کند.

همپنین ببینید : همسر شهره لرستانی کیست؟

معروفیتش در فیلم لیلی با من است امام علی و مختارنامه، آوای فاخته ،کلاه پهلوی ،دختری به نام آهو ،ما فرشته نیستیم, روزهای ابدی………………..

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا