فیلم / ماجرای مرگ و فوت امین معروفی در اشنویه

فیلم / ماجرای مرگ امین معروفی در اشنویه

فیلم / ماجرای مرگ و فوت امین معروفی در اشنویه

ماجرای مرگ و فوت امین معروفی در اشنویه که در شبکه های جاتماعی دست به دست میشود.

گفته میشود که امین معروفی در اعتراضات اخیر در شهر اشنویه دچار حادثه شده و فوت کرده است درباره علت مرگ او خبرهای ضد و نقیضی وجود دارد.

شلیک ها مشکوک در اعتراضات

طیق گزارشات صدا و سیما برخی از شلیک ها از سوی افراد ناشناس درون مردم شلیک شده است اما رسانه های معاند میگوید پلیس به مردم شلیک کرده اند.

اعتراضات به مرگ مهسا امینی در شهرها مختلف کشورمان برپا شده که متاسفانه برخی از گروه های تروریستی از این فرصت استفاده کرده و با حملات مسلحانه تعدادی از نیروهای انتظامی و امنیتی به به قتل رساندند و آنها باعث شدند.

گزارش صداوسیما از مرگ برخی از معترضین

صداوسیما معتقد است برخی از اراذل و اوباش باعث شدند که ماموران نیروی انتظامی اقدام به شلیک کنند و در این حادثه برخی از معترضان نیز کشته شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. تو روح آن مهسا امینی و دارو دسته اش و هر کس که طرفدار شون است از زنده و مرده سگ ….

  2. ایران اینتر نشنال نگاه کنید یک مامور پلیس گرفتن می زنند مردم هم باتوم دارد هم شوکر و هم اسلحه که طرف مردم شلیک می کند

  3. مهسا امینی یک عامل انتحاری بود.عامل کوموله بود یک پروژه طراحی و مهندسی شده کسی که با خوردن یک قرص در زمان مشخص و در مکان مشخص به درک واصل شد.قرصی که ملعونه خورده بود فقط در یک شرکت دارو سازی در آلمان تولید و در آزمایشگاه مربوط به همان شرکت سمش در کالبد شکافی تشخیص داده میشه دقت کنید یک جا در دنیا. بدونید که اصل ایران و تجزیه کشور هدف بیگانگان و دشمنان این مرز و بومه.اما زهی خیال باطل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *