فیلم چشمه آب و آتش در مکه آیا نشانه ظهور آخرالزمان در عربستان است؟

فیلم چشمه آب و آتش در مکه آیا نشانه ظهور آخرالزمان در عربستان است؟

ویدیوی در فضای مجازی منتشر شده که چشمه آبی را نشان میده در حالی که شعله های آتش از آن بلند می شود توجه مردم را جلب کرده است.

فیلم چشمه آب و آتش در مکه

درباره این ویدیو گفته می‌شود که مربوط به مکه مکرمه در عربستان سعودی بوده که تعدادی از افراد نیز در حال تماشای این پدیده می باشد درباره این ویدیو در فضای مجازی نوشته شده که یکی از نشانه های آخرالزمان بوده که در عربستان رویت شده است.

اما باید بدانید که این پدیده به دلیل وجود گاز در اطراف این چشمه میباشد و یک پدیده طبیعی بوده که در صحرای مکه مکرمه به وجود آمده است.

همیشه چنین ویدیو هایی که علت پدیده‌های طبیعی برای کاربران مشخص نیست با شایعه سازی دست به دست می‌شود و به همین دلیل کاربران خبر را برای دیگر ارسال کرده در حالی که درباره دلیل اصلی و علمی آن آگاهی ندارند.

فیلم چشمه آب و آتش در مکه آیا نشانه ظهور آخرالزمان در عربستان است؟

فیلم منتشر شده از پدیدار شدن چشمه آب و آتش در مکه مکرمه که برخی آن را ظهور یکی از نشانه های آخرالزمان در عربستان سعودی دانسته اند بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که از حاشیه شهر مکه ضبط و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، چشمه ای پدیدار شده که از آن آب و آتش همزمان سرچشمه می گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *