فیلم کامل استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا

تصاویر استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2023 که برای ایرانیان باعث افتخار و غرور بود.

هادی چوپان امروز به کشور بازگشت و به زادگاهش یعنی شیراز رفت که با استقبال پرشور مردم مواجه شد مردم به شدت به هادی چوپان افتخار میکنند و از اینکه همشهری انها توانست مقام نخست جهان را به دست آورد بسیار خواشحال هستند.

فیلم / استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا

چوپان اولین ایرانی بوده که توانسته در طول تاریخ ورزش ایران مقام اول را به دست آورد و نام خود به عنوان رکوردار ایرانیا ثبت کند.

تصاویر استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان

فیلم / استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا

صبح امروز مردم شیراز به استقبال هادی چوپان نابغه پرورش اندام ایران رفتند. مردم شیراز صبح امروز با حضور در قسمت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به استقبال هادی چوپان نابغه پرورش اندام ایرانی رفتند.

هادی چوپا پرافتخارترین بدنساز ایران

با پایان مسابقات مستر المپیا 2022، هادی چوپان، نابغه پرورش اندام ایران، موفق شد مدال طلای این دوره را از آن خود کند. چوپان برای اولین بار در سال 2019 برنده مدال برنز مستر المپیا شد و جایزه یکصد هزار دلاری را از آن خود کرد.

همچنین ببینید

او در سال 2021 نیز مدال برنز گرفت. هادی چوپان برنده مستر المپیا شد و جایزه 400 هزار دلاری را از آن خود کرد.

فیلم / استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا

چوپان پس از سه حضور در مستر المپیا موفق شد بالاتر از سایر رقبا مدال طلای پرورش اندام جهان را از آن خود کند و نشان ساندو را به ورزش ایران بیاورد. ساندو مجسمه فردریش مولهلم میلر، معروف به یوگن ساندو، پدر بدنسازی مدرن است که به قهرمان مستر المپیا اهدا خواهد شد.

فیلم کامل استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا فیلم کامل استقبال مردم شیراز از بازگشت هادی چوپان قهرمان مستر المپیا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *