فیلم کامل بی تی اس در کاخ سفید و اجرای خفن آنها

فیلم کامل بی تی اس در کاخ سفید آمریکا جو بایدن + اجرای خفن

فیلم کامل بی تی اس در کاخ سفید و اجرای خفن آنها همراه جزئیات کامل و پخش زنده اجرای bts  در کاخ سفید آمریکا به دعوت جو بایدن را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل بی تی اس در کاخ سفید و اجرای خفن آنها

فیلم کامل بی تی اس در کاخ سفید

BTS در کاخ سفید:
شوگا:
متفاوت بودن اشتباه نیست.برابری وقتی رخ میده که ما این تفاوت هارو بپذیریم.

جانگکوک:
ما خیلی سورپرایز شدیم وقتی دیدیم چطور موسیقی که توسط ارتیست های کره جنوبی ساخته میشه چطور به بسیاری از مردم در سراسر جهان می رسد، فراتر از زبان ها و موانع فرهنگی، تعجب می کنیم. ما معتقدیم موسیقی همیشه یک وحدت دهنده شگفت انگیز و شگفت انگیز از همه چیز است.

‌جو بایدن از BTS  برای گسترش شادی هواداران این گروه در امریکا از انها دعوت کرده است تا در کاخ سفید اجرایی داشته باشند.

گروه پرطرفدار کی پاپ کره جنوبی که متشکل چند پسر جوان با استعداد است به کاخ سفید دعوت شده اند

بی تی اس گروه های پرطرفدار در جهان بوده که در آمریکا طرفداران بیشتری دارد و حالا جو بایدن با استفاده از محبوبیت آنها می خواهد نشان بدهد که از حامیان خواننده های جوان در جهان می باشد .

این گرونه خیلی زود توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کند و حتی برای جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان خواننده رسمی در بازی افتتاحیه حضور پیدا کنند و اجرا داشته باشند.

این گروه البته بارها در آمریکا کنسرت برگزار کرده‌اند اما برای نخستین بار است که به دعوت یک مقام عالی رتبه در کاخ سفید خصدرا قرار است اجرا داشته باشند اعضای بی تی اس از دعوت جوبایدن استقبال کرده‌اند در صفحه رسمی خود نوشتند که به زودی به کاخ سفید خواهند رفت و در آنجا اجرایی برگزار خواهند کرد.

این گروه متشکل از پسران جوان با اولین آلبوم تک آهنگ خود به نام خیلی خفن برای مدرسه در سال ۲۰۱۳ اولین جام خود را در موسیقی برداشتند و موفق شدند طرفداران زیادی را به دست آورد اما آلبوم استودیویی عاشق خودت باش در سال ۲۰۱۸ آنها را به شهرت جهانی رساند چرا که در جدول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت.

نام BTS مخفف Bangtan Sonyeondan است. در زبان انگلیسی به معنای کلمه پیشاهنگان ضد گلوله است. این اسم با هدف مبارزه با  گلوله های انتقادات از طرف مردم، کلیشه های جنسیتی و انتظاراتی است که اغلب به جوانان ضربه می زند.

این گروه متشکل از 7 مرد سرانجام اولین آلبوم خود را به نام 2 Cool 4 Skool به همراه تک آهنگ اصلی No More Dream در ژوئن 2013 منتشر کردند. این آلبوم موفقیت بزرگی برای آن ها نبود، و تنها 24000 نسخه در سال 2013 فروخت. اگرچه ااولین آلبوم آن ها موفقیت آمیز نبود، اما توجه منتقدان به پتانسیل این گروه  به ویژه در اجراهای صحنه ای آن ها جلب شد. گروه بی تی اس یا BTS سرانجام با انتشار آلبوم استودیویی Wings در سال 2016 به موفقیت بزرگ خود رسید. آلبوم آن ها موفق به فروش  بیش از 500000 نسخه در هفته اول شد.

نامجون توی پشت صحنه ی قسمت ۴۳ ران بی تی اس نامجون گفت که از ته دلش برای کوروش کبیر احترام قائل است و همچنین اون  قسمتی از شاهنامه و قسمتی از کتاب پزشکی ابوعلی سینا رو هم خوانده است.

جین توی ران بی تی اس جین گفت غذاهای ایران به خوشمزگی معروف هستند و من دوست دارم امتحانشون کنم.من اسم چند تا از غذاهای ایرانی رو مثل قرمه سبزی و ته چین رو بلدم و خیلی دوست دارم امتحانشون کنم.

جیمین توی ویلایو اخیر جیمین یکی از فن ها گفت:جیمین میدونستی تو فن های زیادی در کشور ایران داری؟جیمین با لبخند گفت:بله اونا همیشه به من لطف دارند و من تا حالا چند تا توییت از فن های ایرانیمو خوانده ام  و از نظر من مردم خیلی جذابی هستند.

شوگا ویدیویی از پشت صحنه ی موزیک ویدئو آگوست دی پخش شده بود که شوگا میگفت که خیابون تهران توی سئول جای قشنگی است و او دوست دارد آن خیابون را در سئول  ببیند و امیدوار است  آنجا جای قشنگی باشد.

جونگ کوک توی برنامه ویکلی ایدول کوکی گفت که وقتی نت گردی میکرده اتفاقی عکسایی از تخت جمشید رو دیده و شیفته تاریخ ایران شد ه است و خیلی دوست داره به ایران خصوصا شیراز سفر کند.

جیهو توی پشت صحنه ی بنگتن گایو جیهوپ گفت:من علاقه زیادی به گربه ها دارم اما خیلی مشتاقم که یک گربه ی پرشین کت به رنگ طوسی داشته باشم گربه های پرشین واقعا  زیبا هستند.

تهیونگ جواب یک فن رو در توییتر داد:او در جواب فنی که نوشته بود:آیا از لباس هاتون با طرح ایرانی خوشتون اومد؟گفت:بله اونا واقعا خاص و بی نظیر بودند.طرح های ایرانی فوق العاده و همچنین این طرح های زیبا باعث شد من درباره ی ایران کنجکاو بشم پس تحقیق کردم و فهمیدم ایران تاریخ و فرهنگ بسیار زیبایی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چرا الکی یچیزی منتشر میکنین، که گفته اونا میخوان اجرا داشته باشن😐😑😠😡

  2. آرمی ۱ ساله😐

    وای بمیرم براشون🥺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *