فیلم کامل توهین پزشک مشهدی به زن محجبه و روحانیون +واکنش ها

فیلم کامل توهین پزشک مشهدی به زن محجبه و روحانیون +واکنش ها

فیلم توهین پزشک مشهدی به زن محجبه و چادری جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده و در نهایت مطب این پزشک پلمپ شد اما حواشی ان همچنان ادامه دارد اینکه چرا این پزشک از ویزیت کردن خانم چادری امتناع میکند در نوع خود عجیب است و اینکه او اقدام به تهدید این خانم محجبه میکند و از الفاظ ناشایستی نیز استفاده میکند.

فیلم کامل توهین پزشک مشهدی به زن محجبه

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که یک پزشک به خانم محجبه چادری که برای درمان به نزد او آمده توهین می کند خانم محجبه وقتی که به نزد این پزشک می آید با رفتار بسیار زشت مواجه می‌شود و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا میکنند.

همچنین ببینید:

توهین رائفی پور به موسیقی و هنرمندان موسیقی‌دان ها

فیلم توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا شد

پزشک بعد از دیدن این خانم محجبه می گوید که من مامور دولت نیستم و دوست ندارم که تو را طبابت کنم و سپس به مذهب و حجاب این خانم ها اهانت می کند.

فیلم کامل توهین پزشک مشهدی به زن محجبه و روحانیون +واکنش ها

این کلیپ در فضای مجازی منتشر شده و بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است ویدیو برخورد پزشک مشهدی با این خانم محجبه حواشی زیادی را به دنبال داشت و بسیاری از کاربران فضای مجازی این اقدام پزشک را محکوم کردند.

به هر حال باید مردم همه افکار و نگرش های مختلف را محترم شمرده و به آنها احترام بگذارند در چند ماه اخیر ویدئوهای مختلفی از دعوا و درگیری ها بین افراد محجبه و بی حجاب در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بر سر مسئله حجاب با هم درگیر شده اند حالا هتاکی پزشکی مشهدی به یک خانم محجبه و ممانعت از طبابت او سوژه رسانه های کشورمان قرار گرفته است.

پلمب شدن مطب پزشک

ماجرای هتک حرمت بانوی محجبه توسط پزشک مشهدی [کاشمری] و توهین بی شرمانه این دکتر به روحانیت و مرجعیت دینی کشور به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی (مشهد) در خصوص برخورد قضایی با پزشک هتاک کاشمری گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان کاشمر صادر شد.

در این راستا پرونده قضایی تشکیل، پزشک هتاک احضار و پس از تفهیم اتهام، قرار قانونی لازم صادر و مطب این پزشک پلمب شد.

بر اساس قرار نظارت قضایی صادر شده، این پزشک در حال حاضر از انجام فعالیت های پزشکی منع شده است و تحقیقات و اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته در یکی از مطب های کاشمر در ۲۴۰ کیلومتری مشهد، یک زن چادری به فردی که کشف حجاب کرده تذکر داده و همین موضوع منجر به ضرب و شتم بانوی چادری توسط فرد بی حجاب شده و دکتر نیز در اقدامی عجیب زن چادری را از مطب بیرون انداخته و اقدام به هتک حرمت روحانیت می کند.

واکنش کاربران به اهانت پزشک مشهدی

+ خیر سرش سوگند نامه بقراط رو هم مثلا موقع اخذ مجوز پزشکی ادا کرده، امثال این مثلا پزشک درست مثل همون پزشکی هست که همراه همسرش مشغول سلاخی شهید امنیت وطن روح الله عجمیان عزیز بود

+ به عنوان یک مشهدی شرمنده شدم دوما اکثر دکترها باشرف هستند بغیر از چند تا از این موارد سوما مگه شهر هرته هر کسی مشکلی با کسی داره مملکت قانون داره اینطور نیست که به هر کی گفتی بالا چشت ابروست بزنندت اگه دکتر یا ضارب راست می‌گفتند و کارشون قانونی بود شکایت می‌کردند خوب با این کارها ما هم از فردا هر کی بی حجاب بود بگیریم بزنیمشون دیگه قانون جنگل شده با این هرزه ها تن خودمه موی خودمه ووو خوب اگه راست میگید وقتی بلایی سرتون میاد نرید شکایت کنید بقیه هم اختیار خودشون رو دارند

+ سیاست های غلط جامعه را به چنین روزی انداخته هیچی سر جای خودش نیست.این آقای دکتر هم دلش از ی جایی پره .امروز مشکلات و معضلات اجتماعی و اقتصادی گریبان گیر تمامی اقشار مختلف جامعه شده و دکتر و کارگر ….فرقی نمیکنه.. وقتی آقای رییسی در دولت از افراد بی سواد جامعه استفاده می‌کنه . نتیجه اش میشه این .چرا در دولت‌های قبل این مسائل نبود چرا باید اعتراضات مدنی در کشور در زمان دولت آقای رییسی ۳ماه بصورت یکنواخت اتفاق بیفته و چندین ماموران نظم و امنیت که همه فرزندان این کشور هستند شهید و ازکار افتاده و نقص عضو شوند و خسارت عظیمی به اقتصاد کشور زده بشه..بهتر بود نخبگان سیاسی کشور بعضی افراد را استیضاح میکردند.جامعه وقتی بیمار شد فرق نداره دکتر باشی یا بیکار باشی .. واقعا جای تأسف است که یک پزشک این حرکت زشت را انجام دهد اگر در کشورهای آمریکایی و اروپایی یک پزشک یا یک مغازه دار حتی چنین برخوردی با مراجعه کننده داشته باشد دولت آن کشور سریع آن را جریمه سنگین می‌کنه و مجوز پزشکی آن را باطل میکنه

+ من طرف دار انسانیت و آزادی و ایرانی آزاد که هیچ دکتری یا هیچ انسانی به هیچ انسانی دیگری توهین نکنه اگر می‌بینید این چیزا را اینها نتیجه کارهای بعضی از مسولین و از خود راضی هاست که ملت خوب ایران را عصبانی کرده اند وقتی مولانا عبدالحمید این مرد بزرگ ایرانی میگه برای همه احترام قایل باشید و حقوق همه شهروندان را رعایت کنید هیچ دانشجو و دانشمندی را زندان نکنین وقتی ما با چشم باز میبینیم با گستاخی به هموطن ما بدترین بی احترامی ها تهدید ها شکل میگیره جامعه ما بهتر نمیشه آرزوی ایرانی شاد و پاینده و همه با حقوق مساوی دارم به امید آینده ای روشن برای ملت بزرگ ایران سربلند باد ایران

جزئیات اهانت پزشک مشهدی به زن چادری محجبه

طبق گفت شاهدان این خانم به مطب رفته و پزشک به او بی توجهی میکند و این خانم برای مدتی منتظر می ماند تا پزشک او را طبابت کند اما این پزشک همچنان به او را تحویل نمیگیرد تا اینکه خانم محجبه به او میگوید آقای دکتر امکان دارد من را ویزیت کنید و پزشک مذکور که گویا دل پری داشته شروع به پرخاشگری به این خانم میکند و افرادی که در مطب حضور دارند از این ماجرا فیلمبرداری میکنند.

فقط نکته عجیبی که وجود دارد این است که چرا در مطب او چند نفر حضور دارند؟! مگر نباید در مطب فقط یک نفر وارد شود و بقیه بیماران به نوبت در سالن انتظار بایستند؟ این از موارد عجیب این مطب به شمار می آید.

پزشک هتاک به بانوی محجبه در کاشمر تفهیم اتهام شد

دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی اظهار کرد: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر شد.

وی اضافه کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل، پزشک هتاک احضار و پس از تفهیم اتهام ، قرار قانونی لازم صادر و مطب این پزشک پلمب شد.

درودی خاطرنشان کرد: بر اساس قرار نظارت قضایی صادر شده، این پزشک در حال حاضر از انجام فعالیت های پزشکی منع شده است و تحقیقات و اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.

شهرستان کاشمر با ۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۲۸‌ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

15 نظر

  1. غلط کرده. مگه دست خودشه که نخواد ویزیت کنه؟
    اگه امکانات این دولت نبود که بجای توی مثلا دکتر، دکترای هندی الان مردمو ویزیت می کردن. بعدشم تو قسم خوردی که حتی اگه دشمنتم باشه بااااااااااید ویزیت کنی.
    خوبه والا. دکتر ها هم جدیدا دیکتاتور شدن. اگه میخوای اینجوری کار کنی اون لباس مقدس دکتری رو دربیار. برای امثال تو نیست

  2. فهم و درک و پایبندی به قانون و دفاع از حق ، یه چیز دیگه است که به هر کس ندهند

    این دکترها از پول این نظام و مردم مظلوم استفاده کردند و و میلیاردها براشون هزینه شده و تونستند برا خودشون اسم و رسم بر پا کردند الان هم جفتک می ندازند.

  3. بعضی از زنها همه جا چادر سرشان نیست و یک مدت می، گذرد کنار می گذارند و چادر سرش، است اما زندگی را به طلاق می کشاند و غیبت و اخلاق دینی ندارد و اخر هم چادر را انور می اندازد و این دکتر را عصبانی کرده و حقه از قبل نقشه داشته

  4. ایرانی وطن دوست

    به نام ازادی پایه ترین اصول اخلاقی را زیر پا میگذارند اینها اگر حکومت دستشان میافتاد چه میکردند …اه یادم امد همون کاری رضا قلد در حکومت پهلوی کرد ر و منافقین در اوایل انقلاب کردند.

  5. این دکتر و باید در ملا عام اعدام کنن تا درس عبرت بشه برا همه ی دکترایی که مثل ایشون کثافت تشریف دارن. گُه خوردی بیشعور آشغال غلط می کنی تو این مملکت زندگی می کنی و پول درمیاری و با مریضت اینجوری حرف میزنی. حرومزاده گم شو برو پیش اربابای عنترنشنالت

    • لطفا افکار داعش مانندتون تو فضای مجازی پخش نکنین اگر قرار به اعدام هر متخلفی باشه شاید خود تو اولینش باشی

  6. توهین غلط و اشتباه است. اگر ما هم به کسان دیگر و مذاهب و ادیان دیگر آهان کنیم هم همینطور بد است.
    بیایید همه با هم عفو عمومی کنیم مثل مقام معظم رهبری
    وگرنه مملکت چند پاره خواهد شد

  7. داود میرجانی سروی

    دمش گرم😁😁😁

  8. این دکتر اصلا اخلاق نداره. سه یا چهار سال قبل من برای ویزیت پیشش رفتم. مشکل تیروئید داشتم . گفت برو آزمایش تیروئید پر کار داری .‌رفتم آزمایش و بعد که جواب رو بردم اول که گفت اصلا مشکلی نداری و بعد که من گفتم خودتون با توجه به علائم گفتین تیروئید پرکار دارم من رو دعوا کرد که چرا تو کار من دخالت می کنی و من رو از مصب بیرون کرد .

  9. کلا روایت بر عکس نوشتین دو تا خواهر محجبه خانم بی حجاب رو کتک زدن و فحشش دادن و بخاطر سر وصدا و دعوایی که در مطب راه انداختن دکتر ویزیتشون نکرده

  10. سید علی مرتضوی

    سلام. من از اصل ماجرا وتمام ماجرا اطلاع کامل ندادم وبه چند روایت ماجرا راشنیدم وخیلی متضاد هستند .اما شناختی که من از دکتر دارم ایشان بسیار انسان شریف ودلسوز نسبت به همشهریان هستند وتنها شخصی هستند که از مریض های بی بضاعت پول ویزیت دریافت نمی کنند وحتی پول داروی آنها را هم پرداخت می‌کنند.. بیایید خیلی فوری واز روی تعصب قضاوت بیجا به ناحق درباره دیگران نکنیم .خداوند همه مارا به سعادت واقی برساند.

  11. سلام به همه . این اصلا دکتر مرادی نیست . تو خانوادشون بعضی هاشون حجاب قوی دارن .اون اعتقاد های مردم رو مسخره نمیکنه هیچ موقع . بعد این همه مشکل برای درس خواندن الان یک دکتر خوب شده و میخواد با آرامش زندگی کنه . الانم با زندگی مردم بازی نکنید وقتی هیچی نمیدونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *