فیلم کامل توهین زشت رائفی پور به موسیقی و موسیقیدانان +واکنشها

فیلم کامل توهین رائفی پور به موسیقی و هنرمندان موسیقی‌دان ها +واکنش ها

توهین علی اکبر رائفی پور به موسیقی و اهالی موسیقی و موسیقیدانان و استفاده واژه “هرزه” به انها جنجال زیادی را به راه انداخته است و بسیاری از اهالی موسیقی به او حمله کرده اند.

علی اکبر رائفی پور در سخرانی و اظهارات خود به برخی از اهالی موسیقی و موسیقیدانان  اهانت کرده و آنها را هرزه خطاب کرده است که با واکنش‌های تندی از سوی جامعه موسیقی روبرو شده است.

فیلم توهین رائفی پور به موسیقی که وایرال شده است

بهزاد عبدی دبیر جشنواره فجر در واکنش به اظهارات علی اکبر رائفی پور واکنش نشان داد و گفت اگر علی اکبر رائفی پور عذرخواهی نکند از سمت خود استعفا می دهد.

این صحبت های رائفی پور در حالی مطرح می‌شود که هنوز جنجال حرف های این شخص درباره شوخی به اهل بیت تمام نشده است و در سخنرانی جدید به اهالی موسیقی اهانت کرده است.

فیلم کامل توهین زشت رائفی پور به موسیقی و موسیقیدانان +واکنشها

همچنین ببینید:

توهین زشت پرویز پرستویی به رائفی پور

فیلم کامل سخنرانی رائفی پور درباره شوخی اهل بیت

علی اکبر رائفی پور در جدیدترین اظهارات خود موسیقیدانان را هرزه خطاب کرده که به شدت موجب ناراحتی برخی از اهالی موسیقی شده است و بهزاد عبدی یکی از موسیقیدان های سرشناس کشورمان اعلام کرده که اگر این شخص به صورت رسمی از جامعه موسیقی عذرهئاهی نکند از همه سمت هایی که در موسیقی ایران دارد استعفا میدهد.

واکنش بهزاد عبدی

بهزاد عبدی چندی پیش مسئولیت دبیری جشنواره موسیقی فجر را تقبل کرده بود او در نامه نوشته سلام من بهزاد عبدی تا به این لحظه با وجود تمام اتفاقاتی که در چند روز اخیر و ماه های گذشته رخ داده سعی کردم که به وظایف و توافق هایم پایبند باشم و تمام تلاش و توانم را برای ارتقای هنر موسیقی این کشور به کار بگیرم ولی امروز شخصی به نام رائفی پور دهان گشوده و قشر عظیمی از هنرمندان موسیقی را هرزه نامیده است در صورتی که این شخص به صورت رسمی از اهالی موسیقی عذرخواهی نکند دیگر هیچ مسئولیتی برای موسیقی این کشور تقبل نخواهم کرد.

فیلم کامل توهین زشت رائفی پور به موسیقی و موسیقیدانان +واکنشها

نامه به وزیر درباره توهین رائفی پور

سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار اظهارات علی اکبر رائفی‌پور درباره موسیقی در فضایی مجازی، واکنش نشان دادند.

علی رحیمیان، امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار تصاویری منتسب به علی‌اکبر رائفی پور در رابطه با موسیقی واکنش نشان دادند.

در متن این نامه آمده است:

خدمت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر اسماعیلی

شیخ اجل سعدی علیه الرحمه فرموده‌اند:

پرتو نیکان نگیرد هر که بنیادش بد است
تربیت، نا اهل را چون گردکان بر گنبد است

احتراماً به عرض می‌رساند، چندی است که فردی معلوم الحال (رائفی پور)، در مجامع مختلف از جمله دانشگاه‌ها، مساجد و غیره، نشست‌هایی با مضامین مشخص برگزار می‌کند و در مورد همه مسائل مبتلا به کشور، از جمله سیاست داخلی، خارجی، اقتصاد، فرهنگ و هنر، رسانه، ادبیات، فیزیک نظری، شیمی آلی، سیاهچاله‌ها، مذاهب، مسائل آخرالزمانی، متافیزیک و… و. (همه چیز دان)، اظهارنظر می‌کند و طی این جلسات با ادبیاتی نامتعارف و سخیف، اهالی علم و فرهنگ و هنر را هر از گاهی مورد خطاب و عتاب قرار می‌دهد.

البته در صحبت‌های این گونه افراد که ناشی از کم‌سوادی و هیجانات درونی و حب و بغض و حسادت نسبت به فرهیختگان کشور است، کاملاً مشهود است و صدالبته، عقده گشایی این فرد، چندان برای اهل فن، مهم و قابل اعتنا نیست، ولی، نفس بازگو کردن این قبیل سخنان در نشست‌ها با چه هدفی انجام می‌شود و این شخص از کدام مرجع و مآخذ پشتیبانی می‌گردد؟

این فرد در اظهاراتی (که گویی مدت‌ها قبل در جلسه‌ای مطرح کرده که خب از عمق فاجعه نمی‌کاهد)، قاطبه اهل هنر و اختصاصاً هنر موسیقی را با دایره واژگانی بسیار غیراخلاقی، «هرزه» خطاب کرده است! و نیز در ادامه سخنان خود اقدام به تمسخر هنر موسیقی و موسیقیدانان نموده است!

شورای هنری ارکستر ملی ایران بر حسب وظیفه خود در حفظ میراث شنیداری این سرزمین و حفظ شئونات و کرامت هنرمندان شریف موسیقی کشور، این سخنان سخیف و موهن را، به شدت محکوم کرده و از وزیر محترم ارشاد و همچنین دیگر نهادهای صنفی همچون خانه هنرمندان، خانه موسیقی، انجمن موسیقی، دفتر موسیقی و همچنین نهادهای نظارتی قوه قضائیه، درخواست برخورد قاطع، با این شخص را که آزادانه اقدام به هتاکی به اهالی فرهنگ و علم و هنر می‌نماید دارد.

واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

توهین رائفی پور به هنرمندان موسیقی را پیگیری می‌کنیم

دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر اقدام به بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی اکبر رائفی پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخت و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانست.

واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسماعیلی در واکنش به این ویدیو درباره هنرمندان موسیقی گفت: وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی تابد. اداره کل حقوقی وزارتخانه این موضوع را پیگیری حقوقی و قضایی کند.

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – پس از انتشار این محتوای ویدیویی با ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

 واکنش علی اکبر رائفی‌پور به حواشی اخیر

علی اکبر رائفی‌پور سخنران مشهور اصولگرا به درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری حقوقی و قضایی اظهارات توهین آمیزش درباره اهالی موسیقی واکنش نشان داد.

رائفی پور با انتشار ویدئویی اعلام کرد که کلیپ منتشر شده از سخنانش علیه اهالی موسیقی مربوط به 12 سال پیش است و قطعه تقطیع و تکه تکه شده است. او افزود موسسه من واحد موسیقی دارد و کلی از موسیقیدانان به دفتر ما رفت و آمد دارند. رائفی پور گفت که از عذرخواهی ابایی ندارد و اگر کسی از سخنانش آزرده خاطر شده عذرخواهی می کند. او با اشاره به انتقادات اخیر حوزوی‌ها و هیاتی‌ها از خودش گفت: «من اشتباه هم دارم ولی توجه کنید که این زمین، زمین بازی اسرائیل و انگلیس است. همه این حملات هم پس از ماجرای اعدام جاسوس اکبری شروع شد. ما مطالبه کردیم که جاسوسان را مبادله نکنید، اعدام کنید!»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

21 نظر

  1. سجاد ممبینی

    کجای این فیلم توهین بوده. فیلم کامل رو من دیدم ایشون میگن موسیقی حکم دارو رو داره

  2. این توهین دقیقا کجاش بود؟

  3. کجاش توهین بود؟؟؟؟؟؟؟
    چزی نگفت که!!!!!!!

  4. رضا علیدادی نژاد

    یه مشت بیسواد که اسم خودشونو فرهیخته گذاشتن هنوز اینقدر عقل ندارن از خودشون بپرسن قضیه چی بوده کجا این حرفو زده قبل و بعدش چی گفته ، از طرفی کجا گفته موسیقی بده و موسیقی دان هرزه؟ داره میگه مثل دارو هست باید توسط داروساز ماهر ساخته بشه و به جا استفاده بشه

  5. یاسر عرفات

    ببند دهنتو روانی😂
    وقتی سگ دنبالت میکنه🤣🤣 آدِرنالین😜

  6. اولاً این فیلم آرشیو مربوط به سال های پیش هست که در متن نوشته شده سخنرانی جدید
    ثانیا هم کجاش توهین کرد؟ اگر سخنرانی کامل رو گوش بدید متوجه می شید که این کلیپ هدفمند تقطیع شده

  7. همینجوری مردمو گول میزنین دیگه . عیب نداره حقمونه بخاطر نااگهای و زود باوری خودمونه که میزاریم امثال شما ذهنمونو به بازی بگیرین .لطف کنید کلیپ کامل توهین رائفی پورو اگه دارین بزارین .البته نه تقطیع شده . درضمن تاریخ سخنرانی رو هم لطف کنید .

  8. کجاش توهین بود؟ ببین اون یارو چقدر تعطیله که بخاطر هیچی میخواد استعفا بده، بهتر

  9. تو این چند ماه همین سلبریتی ها شدید ترین و زننده ترین توهین ها رو به اکثریت جامعه کردن وزیر فرهنگ یادش نبود شکایت کنه اخه کو توهیننننن تو این کلیپ؟؟؟؟؟

  10. این که مال 10 سال پیش بود و کاملا علمی است

  11. هوای بارانی

    سخنران اصولگرا؟
    رائفی پور که تو بیوش در توییتر نوشته بیزار از راست و چپ اصولگراست؟
    وقتی عرضه ندارن باهاش منظره کنن با تقطیع و فحاشی میخوان خرابش کنن

  12. #راعفی پور_تنها_نیست

  13. مهدی بهمنی

    ایشون میگه اگر موسیقی درست استفاده نشه همچین اتفاقاتی برای بدن میفته موسیقی های شهوانی و حرام قطعا یکی از عامل هاش ضربه به جسم و جان بدن هست همانطور ک موسیقی های الهی به روح و جسم انرژی مثبت میبخشد و انسان احساس واقعی سبکی میکند نه مصنوعی
    ایشون میگه موسیقی اگر درست استفاده نشود مث استامنیفون هست حرف حقیست شما برای درمان روح و روان در نظر بگیرید هیچ دارویی نمیتواند بهتر و مفید تر از ارتباط حقیقی با خدا باشد مافوق همه دارو ها این ارتباط هست
    پس موسیقی ک در این مسیر باشد قطعا آرامشش حقیقیست نه مصنوعی

  14. رائفی پور خیلی آدم باسواد و باشعوریه. وقتی تو فضای مجازی کلیپاشو تقطیع می کنن دیگه چی بگه؟ بعدم مردم کشور ما کم از هنرمندای خائن خیانت ندیدن. اینا دوس ندارن مردم آگاه شن

  15. درود بر رائفی پور

  16. خاک تو سر دبیر فجر و وزیر ارشاد و اونی که میگه توهین کرده درضمن کجاش گفته موسیدانان هرزه هستند لطفا اصلاح کنید

  17. به فرموده مولی علی علیه السلام خاستی خار کنی اما ستودی.
    کجاش توهین بی سواد

  18. ما که توهینی ندیدیم بعضی به اصطلاح هنرمندان بااین بهانه گیری هاچی رومیخوان ثابت کنن

  19. کجای این حرفها توهین بود؟؟؟؟!!!! میگه مثل دارو هست دیگه باید درست استفاده بشه

  20. کاملا درست میگه توهبن نیست حقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *