پرویز پرستویی رائفی پور را شست و پهن کرد +عکس و ماجرای حمله به رائفی پور

توهین زشت پرویز پرستویی به رائفی پور +عکس و ماجرای حمله به رائفی پور

پرویز پرستویی رائفی پور را شست و پهن کرد +عکس و ماجرای حمله به رائفی پور

پرویز پرستویی در استوری به شدت به علی اکبر رائفی پور حمله کرد و برای او اصطلاحاتی همچون “حیف نان” و “اغتشاشگر” استفاده کرد.

این اولین بار است پرویز پرستویی به کسی اینگونه حمله میکنند و با چنین واژه هایی او را خطاب میکند.

نکته عجیب این است که باز هم پرویز پرستویی فریب اخبار فضای مجازی را خورد و درباره کلیپی اظهار نظر کرد که متعلق به سال 1393 است گویا آقای پرستویی خیلی عجولانه تصمیم رفته و واکنش نشان داده است و باید ببینید آیا عذرخواهی خواهد کرد یا خیر.

حمبه پرویز پرستویی به رائفی پور

پرویز پرستویی رائفی پور را شست و پهن کرد +عکس و ماجرای حمله به رائفی پور

رائفی پور در سخنرانی به کشته شده های اغتشاشات تهمت هایی زده است که واکنش پرویز پرستویی را در پی داشته است.

رائفی پور به عنوان سخنران و ایده پرداز شناخته میشود بسیاری از جوانان پیرو خط فکری او هستند وی تا به حال با سخنرانی هایش جنجالهای زیادی را به وجود اورده است که مهمترین آن اظهار نظر درباره کریم باقری و مهدی مهدوی کیا بود.

همچنین ببینید: فیلم توهین علی اکبر رائفی پور به مهدوی کیا و باقری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. میدونم منتشر نمی کنی… ولی حیف نان…. این سخنرانی مال سال 93…. داره بلایی که اسرائیل سر فلسطین آورده رو تحلیل میکنه و هیچ ربطی به ایران نداره… البته خودتم اینو بهتر از من میدونی…. ولی سودت تو نفهمیدنه و نمیفهمی و نمی فهمی و نمی فهمی….

  2. این کلیپ که پرویز پرستویی به اون اشاره کرده مال سال 93هست و مربوط به جنگ فلسطین و اسرائیل هست . و پرستویی تهمت بی اساس زده

  3. دوستان عزیز، لطفا در کانال تلگرامی مصاف @masaf اصل کلیپ را ببینید. این سخنرانی برای سال ۹۳ هست و ایشان می‌گویند که این شیوه را دولت اسرائیل در جنگ‌ها در پیش گرفته.
    توجه کنید عزیزانم، تفاوت‌های عقیدتی و اختلافات باعث نشود از دایره انصاف خارج شویم و بار گناه کبیره تهمت به دیگران را به دوش بکشیم.
    ان‌شاء‌الله آقای پرستویی که از بازیگران خوبمان هستند و خاطره‌ها با ایشان داریم سهوا همچین خطایی را مرتکب شده باشند. منتظر عذرخواهی ایشان به‌خاطر انتشار مطالب نادرست هستیم.

  4. جابر شیخ محمدی

    دوست عزیز این مطالب کاملا دروغه با اینکه راجع به رائفی پور و بعضی مواضعش خیلی موافق نیستم ولی اوج بیرحمی و بی اخلاقی از جانب سایتهای مختلف و شخص پرویز پرستویی شکل گرفته.با این فرمون قطعا آقای پرستویی وجاهت خودشو از دست میده هر چند تو فضای رسانه الان ازش حمایت بشه.دروغ دروغه و هیچ وقت دروغگو خیر نمیبینه

  5. مارمولک ….. جنابعالی برید به مار. و مولک. خودتون برسید

  6. سلام
    ای کاش قبل از ابراز نظر در مورد هر مطلب یاکلیپی از صحت آن اطلاع پیدا کنیم
    همان طور که از برخورد پرستویی با سام تقدیر شد امیدواریم با عذر خواهی پرستویی باز هم از او تقدیر شود
    از آقای پرستویی انتظار بیش از این بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *